پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307041 تاریخ : 1396/07/29-20:07:09
,1,
بانک صادرات ایران شش ماهه 104 هزار وام ازدواج پرداخت کرد

بانک صادرات ایران شش ماهه 104 هزار وام ازدواج پرداخت کرد

شعب بانک صادرات ایران طی 6 ماهه اول 1396، در سراسر کشور قریب به 104 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به زوج‌های جوان پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از زوج های جوان و تسهیل در امر ازدواج، با اعطای 103 هزار و 995 فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه، بیش از 10هزار و 796 میلیارد ریال به این امر اختصاص داده است.

گفتنی است هم اکنون پرداخت سریع وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در شعب بانک صادرات ایران در صورت تکمیل پرونده قابل اجرا است و در برخی شعب صف انتظاری وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، مانده وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه در سطح شعب این بانک بالغ بر 22 هزار و 235 میلیارد ریال است که بیانگر بهره‌مندی جمع کثیری از جوانان کشور از وام های قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه بانک صادرات ایران می باشد.

منبع تأمین این نوع وام ها، دارندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز نزد شعب بانک صادرات ایران هستند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوع دوستانه و خداپسندانه مشارکت کرده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران