پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 211227 تاریخ : 1395/04/06-12:33:20
,1,9,
بانک صادرات ایران از بسته اعتباری ویژه حمایت از متخصصین رونمایی کرد

به منظور حمایت از جامعه پزشکان انجام شد

بانک صادرات ایران از بسته اعتباری ویژه حمایت از متخصصین رونمایی کرد

بانک صادرات ایران به منظور تأمین هزینه محل کار و فعالیت، مواد مصرفی و کمکی و تجهیزات اداری و حرفه ای متناسب با موضوع فعالیت در قالب عقد اجاره به شرط تملیک جهت خرید مطب یا محل کار و برای سایر موارد در قالب عقد مشارکتی مدنی نسبت به اعطای تسهیلات اقدام می نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در قالب این بسته حمایتی اعطای تسهیلات وفق تدابیر اتخاذ شده جامعه پزشکان اعم از پزشکان، دندانپزشکان عمومی، متخصص، فوق تخصص و جراح که دارای شماره نظام پزشکی و پروانه تاسیس مطب باشند و پزشکان متخصص علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی، تصویر برداری (ام. آر. آی، سی. تی. اسکن)، فیزیوتراپی و نظایر آن که دارای پروانه فعالیت از سازمان نظام پزشکی یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشند و  دامپزشکان دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی کشور می توانند با ارایه مدارک و مستندات مربوطه از تسهیلات این بانک برخوردار گردند.

این گزارش می افزاید: نرخ سود و وجه التزام تسهیلات در چارچوب ضوابط ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطابق با نرخ های جاری بانک می باشد، نداشتن بدهی غیر جاری و چک برگشتی در شبکه بانکی کشور حسب استعلام های قانونی نیز در شمار شرایطی است که متقاضیان بایستی واجد آن باشند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه دریافت تسهیلات به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
همچنین این بانک همراستا با برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف رونق فعالیت های اقتصادی اقدام به تدوین بسته های حمایتی اعتباری در بخش های تولیدی و خدماتی کرده است که با استقبال  فعالین این بخش ها روبه رو شده است.
 شایان ذکر است بانک متبوع با رویکرد حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و ایجاد رونق اقتصادی بسته های اعتباری ویژه ای را تدوین و به اجرا گذاشته است و فعالان اقتصادی هر بخش می توانند متناسب با نوع، ماهیت و حجم فعالیت مجموعه متبوعشان از تسهیلات بانک استفاده کنند تا از این طریق زمینه برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت های تولیدی و خدماتی بیش از پیش ایجاد گردد.
گفتنی است این بانک به منظور ایجاد رونق و پویایی بیشتر در بخش های مختاف اقتصادی نسبت به طراحی و به اجرا گذاشتن بسته اعتباری ویژه ناشران، توسعه اماکن ورزشی، وکلای دادگستری و... اقدام نموده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران