پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309051 تاریخ : 1396/08/27-14:11:48
,1,
بانک سامان در مناطق زلزله‌زده مدرسه و درمانگاه می‌سازد

بانک سامان در مناطق زلزله‌زده مدرسه و درمانگاه می‌سازد

در پی وقوع زلزله شدید در مناطق غربی کشورمان، بانک سامان مبلغ 8 میلیارد ریال برای کمک به هموطنان زلزله‌زده اختصاص داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرشته ضرابیه، مسئول امور خیریه بانک سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع حادثه ناگوار زلزله تأسف‌بار در شهرها و روستاهای استان کرمانشاه که سبب ایجاد آسیب‌های مادی و معنوی بسیاری به هموطنان شد، بانک سامان تدابیری را برای یاری‌رسانی به این عزیزان درنظرگرفته است.

مسئول امور خیریه بانک سامان تصریح کرد: با تصویب مدیریت ارشد بانک مبلغ 8 میلیارد ریال از محل بودجه خیریه بانک به عنوان مبلغ اولیه برای شروع ساخت و تجهیز درمانگاه و مدرسه در مناطق زلزله‌زده اختصاص یافت و علاوه بر آن بودجه چاپ سررسید سال آینده نیز برای این امر درنظر گرفته‌ شد. همچنین شماره حساب 2-55000-710-802 به منظور جمع‌آوری کمک‌های کارکنان و مشتریان بانک اختصاص یافت تا بر اساس تمایل شخصی به هموطنان آسیب‌دیده کمک کنند.

ضرابیه با اشاره به تجارب بانک سامان در ساخت مدرسه و درمانگاه پس از وقوع زلزله در ورزقان و بوشهر خاطرنشان کرد: هدف ما از این اقدام علاوه بر اعلام حمایت معنوی و مادی خود را از آسیب‌دیدگان این واقعه تلخ، تمرکز کمک‌های مالی در امور زیربنایی مانند ساخت مدرسه و درمانگاه به عنوان زیرساخت‌هایی ضروری برای توسعه پایدار و رفع محرومیت در مناطق مذکور است.

وی گفت: برای آغاز ساخت مدرسه و درمانگاه در حال رایزنی با مقامات مسئول هستیم تا در اسرع وقت ساخت این واحدهای آموزشی و درمانی آغاز شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران