پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 189841 تاریخ : 1395/03/01-13:20:59
,1,9,17,
بانک حکمت ایرانیان به سلامت رسید !

بانک حکمت ایرانیان به سلامت رسید !

مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و خدمات سلامت تحت عنوان ایران هلث ، شامگاه 29 اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر بهداشت ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، مدیرعامل بانک حکمت و جمعی از فعالان صنعت سلامت کشور در محل هتل اوین برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک حکمت ، در ابتدای این مراسم دکتر مه رئیس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی کشور با تاکید بر اینکه صنعت تولید تجهیزات پزشکی صنعتی دانش بنیان است خاطرنشان کرد حمایت از این صنعت را جدی بگیریم .

در ادامه دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت نیز بعنوان یکی از سخنرانان مراسم اختتامیه روی صحنه آمد و با قدردانی از کیفیت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث و محصولات ارائه شده در آن تصریح کرد : ما در بانک حکمت تا آنجا که در توانمان باشد از صنعت سلامت کشور حمایت خواهیم کرد ، چراکه می دانیم تولیدکنندگان این صنعت در مسیر کاری خود با چه مسایل و مصائبی دست و پنجه نرم می کنند .

مدیرعامل بانک حکمت در ادامه افزود: در این راستا بخش خصوصی می تواند اقتصاد مقاومتی را آنطور که مدنظر مقام معظم رهبری است به سر منزل مقصود برساند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود پرداخت و تصریح کرد : تنها سه شبکه اجتماعی در جهان بر مبنای تجارت مبتنی بر شبکه در  دو کشور آمریکا و چین در حال فعالیت می باشند که باعث افتخار است در اینجا اعلام کنم با راه اندازی شبکه کسب و کار مجازی دیدی بود ، ایران سومین کشور و دیدی بود چهارمین شبکه تجارت اجتماعی جهان است که تجارت مبتنی بر شبکه را در پیش گرفته است.

در پایان دکتر عسکرزاده از تمامی فعالان صنعت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی کشور دعوت کرد تا به شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود پیوسته و از این طریق توزیع خدمات خود را تعالی بخشند .

در پایان این مراسم دکتر دیناروند معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو کشور پشت تریبون آمد و ضمن آرزوی موفقیت برای بانک حکمت گفت: این اقدام بانک حکمت در راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود روشی بسیار نوین است و در بازار داخلی صنعت تجهیزات پزشکی مثمر ثمر خواهد بود .

وی با استقبال از حضور بانک ها در صنعت تجهیزات پزشکی تاکید کرد : ما همواره بدنبال حضور بانکها بعنوان واسطه میان خریدار و فروشنده بوده ایم ، چراکه در این میان واسطه گری بانکها در تعاملات بین المللی و داخلی بسیار مفید و نجات بخش خواهد بود و بانک حکمت نیز قطعا می تواند با توجه به ظرفیت های مناسب خود در این بین به یاری این صنعت بیاید .

وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه دو سوم از سهم تجهیزات پزشکی ما وارداتی است خاطرنشان کرد : در مورد بسیاری از کالاهای این صنعت ، ظرفیت ، دانش و فناوری داخلی ما جوابگوی تولید خواهد بود ، پس باید از تولید داخل حمایت کرد تا بتوانیم سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به ایران اختصاص دهیم .

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران