پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316976 تاریخ : 1396/12/21-14:31:55
,14,
بانوان در انجام کارها دقت‌نظر بیشتری دارند

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در مراسم تجلیل از برگزیدگان شهید رجایی و بزرگداشت روز زن و مقام مادر:

بانوان در انجام کارها دقت‌نظر بیشتری دارند

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: باید تلاش کنیم سازمان میراث‌فرهنگی در ابعاد اقتصادی جامعه ایفای نقش کند، بخش مهمی به نام گردشگری بر عهده این سازمان گذاشته شده است بنابراین باید تلاش کنیم تا گردشگری کشور رشد کند و رونق بگیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  در مراسم تجلیل از برگزیدگان شهید رجایی و بزرگداشت روز زن و مقام مادر در این سازمان گفت: بانوان در دو بعد فردی و اجتماعی در جامعه تاثیرگذار هستند، سنگ بنای خانواده‌ها زنان و مادران هستند چراکه هر آنچه در یک کشور اتفاق می‌افتد اعم از پیشرفت و توسعه و نخبگانی که در جامعه ظهور پیدا می‌کنند، درون خانواده‌ها و در دامن مادران و زنان پرورش یافته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت نقش بانوان و مادران در جامعه، تصریح کرد: بعد اجتماعی زنان را نیز نباید نادیده گرفت، امروز بانوان نقش مهمی در رشد و توسعه جامعه دارند و خوشبختانه این نقش مهم و حیاتی در جامعه ما رو به رشد است.

مونسان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بانوان در جامعه بسیار پررنگ‌تر از گذشته بوده است، یادآور شد: امروز شاهدیم که بانوان نسبت به بیشتری از تحصیل‌کردگان دانشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و این روند رو به رشد است.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه بانوان نقش فردی و اجتماعی تاثیرگذاری دارند، افزود: در ابعاد مدیریتی نیز رئیس‌جمهوری تأکید بسیار زیادی بر استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی دارد و ظرف هفته‌های آینده در سازمان میراث‌فرهنگی نیز شاهد انتصاب چند تن از بانوان در مناصب مدیریتی خواهیم بود.

مونسان با اشاره به این‌که بانوان در انجام کارها دقت‌نظر و علاقه‌مندی بیشتری دارند، گفت: در پست مشاور امور بانوان ریاست سازمان میراث‌فرهنگی و همچنین مدیران کل میراث‌فرهنگی استان‌ها از بانوان باانگیزه و خلاق دعوت به کار خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهوری با اعلام خبر انتخاب سازمان میراث‌فرهنگی به‌عنوان سازمان برتر در سال 96، اضافه کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود، در سال 97 نیز شاهد ادامه این روند موفقیت در سازمان باشیم، همه ما از بالاترین سطح مدیریتی تا پایین‌ترین رده‌ها باید برای ارتقای شرایط و بهبود وضعیت تلاش کنیم.

وی در ادامه به بیان موضوعاتی در مورد سازمان میراث‌فرهنگی پرداخت و یادآور شد: بزرگ‌ترین مشکل سازمان میراث‌فرهنگی این است که جایگاه خود را نداشته است و نتوانسته نقش خود را در اقتصاد کشور به خوبی ایفا کند، خوشبختانه در شش ماه گذشته با برگزاری جلسات متعدد، ارائه گزارش‌ها و پیگیری‌های مجدانه موفق شدیم جایگاه سازمان میراث‌فرهنگی را در دولت ارتقا ببخشیم.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: باید تلاش کنیم سازمان میراث‌فرهنگی در ابعاد اقتصادی جامعه ایفای نقش کند، بخش مهمی به نام گردشگری بر عهده این سازمان گذاشته شده است بنابراین باید تلاش کنیم تا گردشگری کشور رشد کند و رونق بگیرد.

مونسان اضافه کرد: با تلاش همه همکاران در سازمان میراث‌فرهنگی امیدواریم این مجموعه در سال 97 نقش جدی در اقتصاد و اشتغال کشور داشته باشد تا به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند، در طرح اشتغال روستایی 2400میلیارد تومان اعتبار به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص یافته است که مدیران کل استانی باید از این فرصت برای اجرای طرح‌ها به نحو احسن بهره‌برداری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری ادامه داد: در حوزه اشتغال فراگیر نیز پس از بخش مسکن که متعهد به ایجاد 200هزار شغل شده است، حوزه گردشگری با تعهد ایجاد 173هزار شغل رتبه دوم را داراست، که همین موضوع نشان از توجه و عزم جدی برای توسعه گردشگری کشور دارد.

وی در پایان تاکید کرد: «امیدواریم با همراهی و همکاری تمام بخش‌ها به اهداف مهم سازمان دست پیدا کنیم و جایگاه این مجموعه را ارتقا ببخشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 388
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران