پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315853 تاریخ : 1396/12/02-16:00:04
,13,17,
بازگشت لبنیات به نرخ‌های قبلی

گران فروشی را گزارش کنید؛

بازگشت لبنیات به نرخ‌های قبلی

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از بازگشت قیمت‌ها به قیمت‌های قبلی خبر داد و از مردم خواست موارد گران فروشی را گزارش کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  با توجه به اینکه گران‌فروشی برخی لبنیات پرمصرف مانند شیر، ماست و پنیر که در گروه کالایی یک قرار دارند و مشمول قیمت گذاری اجباری هستند، موجب شد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با انتشار اطلاعیه‌ای از کاهش قیمت این محصولات و بازگشت آنها به نرخ های قبلی خبر دهد.

در این اطلاعیه اعلام شده به دنبال افزایش غیرقانونی محصولات پر مصرف لبنی اعم از شیر، ماست و پنیر در برخی واحدهای تولیدی، اقدامات نظارتی این سازمان و همراهی اغلب واحدهای تولیدی، منجر به برگشت قیمت‌ها شد.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در این اطلاعیه تاکید کرده است: واحدهایی که محصولات لبنی را همچنان گران می‌فروشند، پرونده تعزیراتی خود را سنگین تر خواهند کرد.

در این اطلاعیه از مردم خواسته شده ضمن خرید نکردن از واحدهای متخلف، هرگونه تخلف را از طریق سامانه تلفنی 124 به سازمان های نظارتی اطلاع دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران