پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 293046 تاریخ : 1396/05/29-11:18:48
,17,
بازگشت حدود 4 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید از سال 92 تاکنون در شهرک های صنعتی

با مجموعه اقدامات حمایتی دولت یازدهم انجام شد :

بازگشت حدود 4 هزار واحد صنعتی به چرخه تولید از سال 92 تاکنون در شهرک های صنعتی

به دنبال طرح مواردی خلاف واقعیت در زمینه تعطیلی واحدها و شهرکهای صنعتی ، از سوی نماینده مخالف گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران مواردی را به صورت صریح و شفاف اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت بر اساس این گزارش در حال حاضر تعداد واحدهای دارای پروانه بهره برداری در شهرکها ونواحی صنعتی به 39 هزار و 789 واحد افزایش یافته و ‌روند تعطیلی‌ واحدهای صنعتی نیز در این مدت با بهبود فضای کسب وکار پس از برجام و اقداماتی نظیر آسیب شناسی واحدهای صنعتی وبهسازی و نوسازی آنها سیرکاهشی  داشته است.

 همچنین تعداد واحدهای تعطیل از  19 درصد در سال 92  به 14 درصد  در پایان  سال 95 در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور کاهش یافته است. 
علاوه براین از مرداد سال 92 تاکنون بیش از 3 هزار و 924 واحد صنعتی متوقف با مجموعه اقدامات حمایتی به چرخه تولید بازگشته اند.
یادآور می شود ،  در کل شهرک ها و نواحی صنعتی نیز بیش از 9 هزار و 679 واحدصنعتی جدید با اشتغال 157 هزار و 790 نفر به بهره برداری رسیده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 396
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران