پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309033 تاریخ : 1396/08/27-10:54:11
,1,
بازسازی مراکز درمانی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

بازسازی مراکز درمانی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به منظور بهبود شاخص های بهداشتی در مناطق زلزله زده غرب کشور، به مشارکت در بازسازی مراکز درمانی استان کرمانشاه اقدام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اعلام این خبر گفت: مراکز درمانی و خانه‏ های بهداشت نخستین واحد ارائه خدمت در نظام شبکه‏ های بهداشتی - درمانی کشور به شمار می‏روند و نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‏ها و صیانت از سلامت مردم را به عهده دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه متاسفانه در زلزله اخیر استان کرمانشاه بیمارستان های شهرستان های سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب و همچنین مراکز بهداشت تخریب شده است و این امر مشکلات بهداشتی عدیده ای را برای مردم منطقه به ویژه آسیب دیدگان به وجود می آورد، بانک قرض الحسنه مهر ایران در ساخت خانه بهداشت در مناطق زلزله دیده مشارکت می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: مشارکت در ساخت خانه بهداشت بر اساس نیاز سنجی و هماهنگی با مسئولان استانی و مراکز ذیربط انجام می شود.

شایان ذکر است: مراکز بهداشت و درمان به عنوان نبض سلامتی در جامعه به شمار می آیند و نظام های سلامت، مسئولیت حیاتی و مداومی نسبت به تمامی افراد در دوره زندگی شان دارند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران