پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352326 تاریخ : 1397/04/24-13:43:59
,15,22,
بازدید نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از پست خراسان رضوی

بازدید نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از پست خراسان رضوی

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از اداره کل پست خراسان رضوی بازدید و با مسئولین و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، شنبه بیست و سوم تیر ماه، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحدهای اجرایی با مدیریت و کارکنان دیدار کرد.

در ابتدای این بازدید که سید احمد موسوی مدیر کل پست استان وی را همراهی می کرد، چنارانی از بخش های سیماک، تجزیه و مبادلات، توزیع و سایر واحدها بازدیدکرد.

وی در خصوص خدمات پستی گفت: خدمات ارایه شده در پست بسیار گسترده است و در حال حاضر با نهایت سرعت و دقت به مردم ارائه می شود و مهم ترین عامل موفقیت پست،  اعتماد مردم به این شبکه است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانایی ها و قابلیت های بالای مجموعه پست نیشابور تصریح کرد: با توجه به قابلیت هایی که در ادارات پست برای ارائه خدمات بهتر به مردم وجود دارد، ساختمان اداره پست نیشابور نیاز به نوسازی داشته و باید از نظر امکانات بهبود یابد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از انسجام پرسنل استان و تلاش مدیریت استان در جذب اعتبارات عمرانی جهت بازسازی ساختمان پست نیشابور، قدمگاه و درود،اظهار امیدواری نمود، پست استان در ارائه خدمات مورد نیاز مردم موفق عمل نماید.

در این دیدار موسوی نیز ضمن تشریح پروژه سیماک و چالش های پیش رو  بر برون سپاری و واگذاری خدمات سازمان ها به پست استان  تاکید کرد و گفت: ارایه خدمات نیابتی سازمان ها از طریق پست، موجب کاهش مراجعه مردم به ادارات مختلف شده و از یک درگاه خدمت مورد نظر ارائه خواهد شد که این امر نقش به سزایی در کاهش ترافیک، آلودگی زیست محیطی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ملی دارد.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این دیدار، تجهیز ساختمان پست فرهنگیان نیشابور به عنوان مرکز مبادله بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران