پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353084 تاریخ : 1397/05/04-12:50:34
,6,22,
بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به دعوت نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سایپا، مهندس جهرودی طی بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در نشست مشترک با حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گرمسار حضور یافت.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در این نشست از آمادگی کامل سایپا برای همکاری در توسعه بخش صنعت این شهرستان خبر داد.

جهرودی با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های توسعه صنایع در گرمسار اظهار امیدواری کرد که در سایه همت و تلاش متخصصان ایرانی و سرمایه های انسانی کشور و پیگیری های دلسوزانه نماینده پرتلاش مردم شریف گرمسار در مجلس، شاهد رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی این شهرستان باشیم.

وی گفت: به منظور جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در گرمسار، امتیازهایی در نظر گرفته شود تا رغبت بیشتری جهت سرمایه گذاری در این شهرستان به وجود آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران