پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226993 تاریخ : 1395/07/28-09:34:57
,2,13,
بازدید مدیرعامل و اعضای بانک صنعت و معدن از کارخانه دردست احداث پرشین نوش تبریز

بازدید مدیرعامل و اعضای بانک صنعت و معدن از کارخانه دردست احداث پرشین نوش تبریز

مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره بانک صنعت و معدن ازکارخانه تولید آبمیوه طبیعی "پرشین نوش" تبریز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن این بازدید درحاشیه برگزاری همایش سراسری مدیران شعب این بانک درتبریزانجام شد ومهندس افخمی وسایر اعضای هئیت مدیره بانک ومدیران ستادی و استانی بانک ازبخش های مختلف خط تولید کارخانه یاد شده که با تسهیلات ارزی وریالی بانک صنعت ومدن درحال احداث است دیدار کردند.

بنابه این گزارش؛ رشتچیان مدیرعامل شرکت پرشین نوش درهرقسمت توضیحات لازم را درخصوص چگونگی پیشرفت کارها وانجام هزینه های لازم بیان داشت.
رشتچیان درگزارش خود به بازدید کنندگان درخصوص این کارخانه وحصولاتی که درآینده تولید وبه بازارعرضه خواهدکرد اظهارداشت :شرکت پرشین نوش پرمیس در سال 93 با سرمایه ثبتی 100 میلیارد ریال، اقدام به احداث کارخانه در زمینی به مساحت 22 هزار متر مربع با سرمایه گذاری ایرانیان مقیم آلمان در منطقه کمتر توسعه یافته استان آذربایجان شرقی و در کیلومتر 37 آزادراه تبریز- زنجان کرد.
وی خاطر نشان ساخت :این کارخانه با واردات مدرنترین ماشین آلات خارجی ساخت کشورهای اروپایی از قبیل آلمان ، اسپانیا، ایتالیا ، لهستان با سرمایه گذاری بالغ بر 800 میلیارد ریال، در زمینه تولید آبمیوه 100 درصد طبیعی، اسموتی و کنسانتره برای اولین بار در ایران ، مطابق با تکنولوژی روز دنیا مجوز Hi-Tech از وزارت صنعت، معدن و تجارت ، برنامه ریزی و مراحل ساخت آن آغاز گردید.
رشتچیان افزود: با توجه به تنوع محصولات باغی – زراعی در ایران و همچنین خط تولید پیشرفته و منحصر به فرد کارخانه ،این شرکت را بر آن داشت که امکان استحصال اکثر آبمیوه های موجود در جهان شامل آب مرکبات (پرتقال، لیمو شیرین، نارنگی، گریپ فروت)، آب انواع توت ها،،آب میوه های هسته کوچک (آلبالو، گیلاس)، پوره میوه های هسته بزرگ (شلیل، هلو، زردآلو، آلو)، آب سیب و گلابی و آب اناردر بسته بندی های شیشه، پت و نیز Bag in Box (از 2 لیتر تا 5 لیتر) را فراهم آوردیم
فرآیند تولید این محصول در ایران منحصر به فرد بوده به طوری که بدون نیاز به هرگونه مواد افزودنی اعم از نگهدارنده ،شکر ، کنسانتره و... قابلیت ماندگاری 3 ماهه داشته ، به طوری که این محصول به عنوان NFC (بدون استفاده از کنسانتره )در جهان شناخته شده است .
مدیرعامل شرکت پرشین نوش خاطرنشان ساخت :با توجه به دسترسی به میوه جات طی 10 ماه سال (از اردیبهشت تا پایان بهمن ماه)، این شرکت اقدام به افزودن امکان تولید آب غنی شده در شیشه برای اولین بار در ایران به صورت معمولی و گازدار نیز نموده است.
نامبرده ظرفیت تولید این کارخانه را در سال بیش از 100میلیون لیتر آبمیوه ، 3هزار و 300 تن کنسانتره و 10 میلیون لیتر آب غنی شده اعلام نمود.
رشتچیان باشاره به استحصال حداکثر 50 درصد وزن میوه به صورت آبمیوه، این شرکت در طی یک سال اقدام به خرید حداقل 200 هزار تن میوه در فصل های مختلف می نماید که این امر جهشی بزرگ در بخش کشاورزی و عامل رونق بخش از صنعت در منطقه خواهد بود .
وی درخاتمه افزود :این کارخانه پس از بهره برداری با اشتغال 315 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در سه شیفت کاری شروع به فعالیت خواهد نمود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران