پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309467 تاریخ : 1396/09/03-13:33:21
,3,
بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از مناطق زلزله زده کرمانشاه

بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر از مناطق زلزله زده کرمانشاه

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر امروز با خانواده های زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای کوییک عزیز، مله دزگه و سراب ذهاب دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، دکتر عیسی رضایی در دیدار با خانواده های زلزله زدگان ضمن عرض تسلیت این سانحه تلخ گفت: از لحظه وقوع زلزله کمیته ای در موسسه اعتباری کوثر برای کمک رسانی به زلزله زدگان تشکیل و سریعا نسبت به ارسال چندین هزار بطری آب معدنی و نان صنعتی و سنتی اقدام شد. 

وی در بازدید از روستای مله دزگه و دیدار با ماموستا ملا یدالله رحمانی امام جماعت این روستا از ساخت مدرسه چند کلاسه توسط موسسه اعتباری کوثر به درخواست خانواده های این روستا خبرداد و گفت: انشاءالله هماهنگی ساخت مدرسه چند کلاسه در محلی امن برای روستای مله دزگه انجام و مراحل اجرایی به زودی آغاز می گردد.
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر این مدرسه را با موافقت اهالی شهید عباس کلهر نامگذاری نمود و اظهارداشت: عباس کلهر از رزمندگان اطلاعات عملیات  لشگر محمدرسول الله(ص) بود که قبل از عملیات والفجر 4 در ارتفاعات دشت ذهاب در یکی از عملیات های شناسایی حین پیدا نمودن راهکار به دلیل شدت گرما و فشارهای وارده از تیم جدا و مفقود گردید. 
وی افزود: متاسفانه پیگیری های چندین روز آن زمان منجر به نتیجه نشد و پس از آزاد سازی اسرا از این رزمند دلاور نشانی پیدا نشد. عباس کلهر در دوران دفاع مقدس مدت ها در روستای مله دزگه به عنوان عقبه حضور داشته اند. به همین دلیل موسسه اعتباری کوثر با موافقت اهالی روستا اقدام به ساخت مدرسه شهید جاوید الاثر عباس کلهر می نماید.
دکتر رضایی با اعلام اعطای تسهیلات موسسه اعتباری به سرپرستان خانوار روستای مله دزگه گفت: اعطای این تسهیلات توسط مدیریت شعب استان کرمانشاه موسسه کوثر پیگیری و به سرپرستان خانوار پرداخت می گردد.
وی در ادامه از مقر سازندگی شهید احمد متوسلیان واقع در روستای کوییک عزیز بازدید نمود و در جریان آخرین وضعیت روند توزیع کمک های غیر نقدی قرار گرفت.
در این بازدید خانواده های روستای کوییک عزیز خواستار کمک موسسه به ساخت مسجد روستا شدند که دکتر رضایی با  مشارکت موسسه اعتباری کوثر در ساخت مسجد روستای کوییک موافقت نمود .

 

 

 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران