پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310246 تاریخ : 1396/09/13-09:45:17
,3,
بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن از مرکز ارتباط با مشتریان

بازدید مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن از مرکز ارتباط با مشتریان

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن و مدیرحوزه مدیریت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان به بازدید از بخش‌های مختلف این مرکزپرداختند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، در این بازدید مدیریت روابط عمومی از چگونگی راه اندازی این مرکز ، نحوه ارتباط با مشتریان و نوع درخواست ها و انتظارات ایشان گزارشی را برای مدیرعامل بیان کرد.

محمد حسین نظری توکلی در بازدید از مرکز تماس موسسه به جهت ارتباط مستقیم و استماع ندای مشتری نسبت به پاسخگویی تعدادی از تماس های مشتریان و پیگیری مشکلات آنان اقدام نمود .

وی ضمن بازدید از مرکز تماس به مجموعه روابط عمومی تاکید کرد عوامل مرکز تماس هرچه قوی تر ، سرزنده تر ، شاداب تر و با رعایت اصل مشتری مداری به فعالیت خود ادامه دهند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران