پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399322 تاریخ : 1397/07/25-17:05:09
,10026,
بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارگزاری شماره 48 تهران

بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارگزاری شماره 48 تهران

دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارگزاری شماره 48 تامین اجتماعی تهران به صورت سرزده بازدید و با مراجعان و کارکنان این واحد بیمه ای گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در جریان بازدید از کارگزاری شماره 48 تهران، نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در این واحد بیمه ای جویا شد و همچنین در گفتگو با مراجعه‌کنندگان به بررسی خواسته‌ها و مسائل آنان پرداخت.

وی در این بازدید در خصوص خدمات ارائه شده در کارگزاری های تامین اجتماعی از جمله ارائه لیست حق بیمه، صدور  و تمدید دفترچه بیمه نظرات مردم را شنید و بر نقش مهم کارگزاری ها در تسهیل و تسریع ارائه خدمات به ذینفعان تاکید کرد. 

در بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از کارگزاری شماره 48 تهران، مدیر کل دفتر مدیرعامل، مدیر کل شرق تهران و  رئیس شعبه 8 تامین اجتماعی تهران نیز حضور داشتند.

گفتنی است، بیش از 200 کارگزاری تامین اجتماعی در سراسر کشور فعالیت و به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان خدمات بیمه ای ارائه می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران