پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281251 تاریخ : 1396/04/17-11:24:09
,1,22,
بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمان

بازدید مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمان

مرتضی اکبری مدیرعامل، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان کرمان بازدید نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: مهدیه، آزادی، ولیعصر و ابوذر، بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.

مرتضی اکبری در این بازدیدها با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان بیان داشت: شناسایی مشتریان و نیازهای متنوع آن ها، با بازاریابی نوین و محصولات جدید امکان پذیر می¬باشد.

وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی نماید.

در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان آحاد جامعه اظهار داشت: فعالیت این بانک تنها بر مبنای اصول اقتصاد اسلامی و عقد قرض الحسنه می باشد و از این منظر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های شبکه بانکی کشور به شمار می آید.

وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابی نموده و خاطر نشان ساخت: کمیته بازاریابی استان با همکاری کارکنان صف و ستاد باید با توان بیشتری مذاکرات با سازمان ها و شرکت ها را پیگیری نمایند تا شاهد استمرار این رشد باشیم.

شایان ذکر است مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی در این سفر مدیرعامل بانک را همراهی نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران