پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 252498 تاریخ : 1395/10/04-13:12:12
,2,25,
بازدید مدیران بازرسی و نظارت و سرپرست استانی بانک صنعت و معدن از طرح فولاد مادکوش

بازدید مدیران بازرسی و نظارت و سرپرست استانی بانک صنعت و معدن از طرح فولاد مادکوش

زنگنه مدیر بازرسی ، کاملی رئیس اداره نظارت بر طرح ها ، مومنی رئیس اداره بازرسی و رضوی سرپرست شعب بانک صنعت و معدن در استان هرمزگان از طرح فولاد ماد کوش در این استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن،  هیات یاد شده ضمن بررسی میزان پیشرفت این طرح با مشکلات موجود در مسیر اجرای آن آشنا شده و گزارش لازم را برای اتخاذ تصمیم های لازم در راستای رفع موانع موجود تهیه کردند.

طرح فولاد مادکوش با استفاده از تسهیلات 1300 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن در منطقه وی‍ژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندر عباس در حال اجرا بوده و تاکنون 70 درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است.
این طرح که برای 3600 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد با ظرفیت تولید 2/5 میلیون تن گندله در سال بخشی از زنجیره تولید فولاد کشور میباشد.
 گفتنی است هیات یاد شده طی نشستی درشعبه بندرعباس با آخرین اقدامات شعبه و مسائل و مشکلات همکاران آشنا شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران