پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306018 تاریخ : 1396/07/17-16:30:18
,3,
بازدید قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن از شرکت تدبیر اقتصاد مجد

بازدید قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن از شرکت تدبیر اقتصاد مجد

قائم مقام موسسه اعتباری ثامن با حضور در شرکت تدبیر اقتصاد مجد، از آن به عنوان تنها شرکت وصول مطالبات موسسه نام برد و از بخش های تخصصی آن بازدید و با کارکنان شرکت گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، قائم مقام موسسه اعتباری ثامن در این بازدید با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت تدبیر اقتصاد مجد دیدار، و اظهار داشت: شرکت تدبیر اقتصاد مجد که کمتر از یک سال از تاسیس و راه اندازی آن می گذرد به یکی از تامین کنندگان مالی سازمان تبدیل شده است .

محمود مردانی در ادامه تصریح کرد: این شرکت با وصول معوقات غیر جاری نیاز موسسه را به افزایش سپرده گذاری کاهش داده است.

وی همچنین به انتظارات موسسه اعتباری ثامن از شرکت اشاره کرد و گفت:  داشتن شرکت وصول مطالبات تنها آرزوی موسسات و بانک ها نیست، بلکه مهم ترین مسئله صراحت و تسریع در شیوه های وصول مطالبات و اعتبار سنجی صحیح و مناسب است.

قائم مقام موسسه اعتباری ثامن بیان کرد:  یک شرکت مانند تدبیر اقتصاد مجد ابتدا باید  در فرایند وصول معوقات به عنوان بازوی مشاوره ای و پیشنهاد کننده اصلاح سیستم اجرایی ثامن عمل کند و در ادامه به ارائه خدمات در  اجرای عملیات وصول اقدام نماید.

محمود مردانی استفاده بهتر از سیستم نرم افزاری را اولویت کاری موسسه اعتباری ثامن اعلام کرد و ابراز داشت: استفاده بهینه و مناسب از نرم افزارها و سیستم ها موجب کاهش هزینه ها می گردد؛ وقتی سرویس های استاندارد به نیروها داده شود منافع آن نصیب شرکت و موجب افزایش بازدهی برای کل سازمان  می شود.

مردانی خاطرنشان شد: اگر عملیات وصول مطالبات کمتر به صورت فیزیکی انجام شود، می تواند یکی از مسیرهای جذب مشتری برای بانک باشد.

قائم مقام موسسه اعتباری ثامن گفت: شایسته است در واحد طرح و برنامه آنالیزی صورت گیرد که با انجام مقایسه هزینه کرد انجام وصول مطالبات در موسسه ثامن و شرکت تدبیر اقتصاد مجد تحلیل درستی با توجه به ضریب هزینه شکل بگیرد تا بتوان از عملکرد شرکت در داخل و خارج سازمان دفاع و کاهش هزینه های وصول را به عنوان برند شرکت عنوان کرد. در این راستا نظارت بر شرکت های پیمانکار باید توسط واحد نظارت و ارزشیابی حرفه ای، هوشمند و دقیق انجام شود.

مردانی در بخش پایانی صحبت های خود بیان داشت: توفیق و موفقیت هر سازمان با بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد و کوشا امکان پذیر است. بر این اساس در جذب نیروها باید ضمن احراز صلاحیت های عمومی به اخلاق و عملکرد کاری و بی حاشیه بودن آنها توجه داشت، و نیروهای اخلاق محور و عملگرا را جذب سازمان کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران