پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328286 تاریخ : 1397/02/04-16:56:23
,14,
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از هلیاپارک تبریز

بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از هلیاپارک تبریز

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از پروژه هلیاپارک تبریز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌همراه محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و جمعی از مدیران سازمان میراث‌فرهنگی و استان از هلیا پارک بازدید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید به مدیرکل میراث فرهنگی استان تأکید کرد که این مجتمع را در سامانه بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری و گردشگری هلیاپارک یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تفریحی تبریز است که در راستای تأمین زیر‌ساخت‌های جذب گردشگر برای «تبریز2018» احداث شده است. این مجتمع با هدف ایجاد رفاه و جذب گردشگران داخلی و خارجی و ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری شکل گرفته و دارای امکانات تفریحی، اقامتی و خدماتی متنوعی مانند سالن‌های ورزشی، استخر، 3 تالار، رستوران‌ و کافی‌شاپ، مجموعه تجاری هتل پنج ستاره و سالن‌های ماساژ درمانی است.

مجتمع هلیا در کیلومتر 5 جاده تبریز ـ تهران در زمینی به مساحت 25هزار مترمربع واقع شده و دارای زیربنای صدهزار مترمربعی است.

تاکنون برای کل این مجموعه 92میلیارد تومان هزینه شده است که از این میزان 34میلیارد برای پارک آبی، 15.5میلیارد برای مجتمع‌های تجاری، 14.5میلیارد برای خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، 3.5میلیارد برای رستوران سنتی و مابقی صرف سایر هزینه‌ها شده است. 

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه رویداد فراملی «تبریز2018» که فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت در شهر تبریز با حضور و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود به تبریز سفر کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران