پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375649 تاریخ : 1397/06/12-09:20:12
,14,22,
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی مشهد

بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی مشهد

علی‌اصغر مونسان از پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته و نهمین نمایشگاه صنایع دستی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  پس از افتتاح پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته و نهمین نمایشگاه صنایع دستی ایران از غرفه های مختلف این دو نمایشگاه در مشهد بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری که با همراهی علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و تقی زاده خامسی شهردار مشهد از این نمایشگاه ها بازدید می‌کرد با فعالان حوزه گردشگری و هنرمندان صنایع دستی به گفت‌وگو پرداخت.

مونسان در جریان بازدید از نمایشگاه گردشگری بر استفاد از روش‌های نوین برای بازاریابی و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع کشور تأکید کرد.

معاون رئیس‌جمهوری با حضور در غرفه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری تفریحی، تمرکز بر پروژه‌های جاذب گردشگر را به اندازه ایجاد اقامتگاه‌ها و هتل‌ها مهم و ضروری ارزیابی کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین در بازدید از غرفه استان خوزستان در نمایشگاه گردشگری، توسعه گردشگری دریایی در جنوب کشور را مورد تأکید قرار داد.

وی سپس با حضور در غرفه یکی از شرکت‌های فعال در حوزه آموزش گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی را موضوعی مهم در این بخش دانست و گفت: «امروز خوشبختانه زیرساخت‌های گردشگری کشور در حال افزایش است، اما موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد، آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی مفید برای فعالان این بخش است.

مونسان همچنین راه‌اندازی اپلیکیشن خاص و ویژه معرفی استان‌ها را در بازدید از نمایشگاه گردشگری مورد تأکید قرار داد.

معاون رئیس‌جمهوری در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی نیز با هنرمندان و فعالان رشته‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آموزش در حوزه صنایع‌دستی را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: افرادی که رشته‌های منحصربفرد صنایع‌دستی را می‌شناسند باید این رشته‌ها را به علاقه‌مندان و نسل‌های آینده آموزش دهند تا شاهد از بین رفتن صنایع‌دستی کشورمان نباشیم.

مونسان توسعه و ترویج صنایع‌دستی را یکی از اولویت‌های سازمان میراث‌فرهنگی دانست و افزود: توسعه صادرات صنایع‌دستی یکی از موضوعاتی است که هنرمندان و فعالان رشته‌های مختلف باید به طور جدی به آن ورود کنند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

معاون رئیس‌جمهوری استفاده از صنایع‌دستی در تزیینات داخلی منازل و هتل‌ها را یکی از راه‌های ورود این هنر زیبا به میان مردم و جامعه دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران