پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279694 تاریخ : 1396/02/25-15:43:04
,2,
بازدید از دو واحد صادراتی در کاشان

در حاشیه افتتاح شعبه بانک توسعه صادرات صورت پذیرفت:

بازدید از دو واحد صادراتی در کاشان

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران از دو واحد موفق صادراتی در کاشان یعنی کارخانه ایران گلاب و مجتمع نساجی فرش آسایش بازدید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران به نقل از اگزیم نیوز بیستم اردیبهشت ماه سال جاری شعبه بانک توسعه صادرات کاشان با حضور دکتر علی صالح آبادی، مدیرعامل این بانک افتتاح شد. پیش از این باجه بانک توسعه صادرات در این شهر به مشتریان خدمات ریالی ارائه می کرد و مشتریان باید برای دریافت خدمات ارزی و نیز سایر خدمات به شعبه قم مراجعه می کردند. با کارشناسی های انجام شده و نیاز سنجی های صورت گرفته، بانک توسعه صادرات ایران تصمیم به افتتاح شعبه در این شهر گرفت. در حاشیه این مراسم صالح ابادی از دو مجموعه تولیدی صادراتی موفق در این شهر بازدید به عمل آورد.

مجموعه تولیدی ایران گلاب در سال 1360 تولید صنعتی خود را در منطقه کاشان شروع کرد و پس از نیم قرن تلاش و تجربه به یکی از برندهای مطرح دنیا در این حوزه تبدیل شد. مجید راهب موسس مجموعه تولیدی ایران گلاب، کارآفرین خلاقی است که طی 36 سال فعالیت مداوم همواره مسیر رو به جلو را طی کرده است.

راهب در گفتگو با خبرنگار اگزیم نیوز گفت: بیش از 70 درصد حجم تولید ما به صادرات اختصاص دارد. مشتریان ما از خاورمیانه، چین و استرالیا هر ساله سفارش محصول دارند و خوشبختانه در این واحد تولیدی هیچ وقت با مشکل فروش و بازاریابی دست به گریبان نبوده است. راهب فعالیت تولیدی خود را با 20 نفر آغاز کرد و امروز 350 نیروی کار ثابت مشغول به فعالیت است و در مجموع در پیک تولید این مجموعه 5000 شغل ایجاد می کند.

راهب خاطر نشان کرد: ما ظرفیت تولید چند برابری را داریم و در حال حاضر ایران گلاب باید 450 کانتینر کالا را به مشتری تحویل دهد. به گفته وی بانک توسعه صادرات کمک های خوبی در این رابطه به واحدهای تولیدی می کند. مدیر عامل و موسس ایران گلاب افزود: از صفر تا صد خط تولید از کاشت گل تا برداشت و گلاب گیری و بسته بندی در مجموعه انجام می شود. محصولاتی چون آبلیمو، نوشیدنی و عرقیات مختلف نیز دراین مجموعه تولید می شود.

شرکت مجتمع نساجی فرش آسایش از دیگر واحدهای تولیدی موفقی است که در کاشان فعالیت دارد و پنج سال متوالی بعنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شده است. این مجموعه با اشتغالزایی مطلوب و روند رو به رشد در تولید و صادرات در شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل قرار دارد و از واحدهایی است که از تسهیلات ارزی بانک توسعه صادرات استفاده کرده است.

رحمانی عضو هیات مدیره این مجموعه به ظرفیت اشتغالزایی و تولید این مجموعه اشاره کرده و گفت: فعالیت در حوزه فرش نیازمند دید باز در عرصه بازاریابی و نیاز سنجی بازار است و در حال حاضر ما به کشورهای خاورمیانه و چین صادرات داریم.

وی به اهمیت وجود واحد R&Dاشاره کرد و گفت: هیچ مجموعه تولیدی نمی تواند منکر نیاز به واحد تحقیق و پژوهش باشد. اگر نتوانیم با علم روز جلو برویم از دنیا عقب خواهیم ماند. ذائقه مشتریان در حوزه فرش سال به سال تغییر می کند و واحد ما تلاش دارد همگام با سلیقه جهانی تولید با کیفیت و مناسب داشته باشد.

رحمانی اذعان داشت: خوشبختانه مجتمع آسایش توانسته نیروی کار بومی را جذب کرده و نه تنها به اشتغالزایی در این منطقه کمک کند حتی در شهرهای اطراف نیز نیروی کار را جذب کرده ایم. صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات با حضور در محل دو مجموعه ایران گلاب و مجتمع نساجی آسایش از خط تولید این واحدها بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران