پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282994 تاریخ : 1396/05/26-09:51:22
,1,
بازاریابی مستمر، رعایت بهداشت اعتباری و اهتمام به مشتری مداری رمز موفقیت شعب این استان است

مدیرشعب استان مازندران:

بازاریابی مستمر، رعایت بهداشت اعتباری و اهتمام به مشتری مداری رمز موفقیت شعب این استان است

خطیبی مدیر شعب استان مازندران بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با نقش بازاریابی در جذب منابع جدید و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف بیان داشت: در بازاریابی هدف نهایی مشتری است؛ از این رو جلب نظر و تامین رضایت مشتریان اولین اولویت بازاریابی به شمار می آید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، خطیبی فرایند بازاریابی را مجموعه ای از فعالیت های انسانی و اقتصادی در جهت ارضای نیازها وخواسته های افراد دانست و گفت: این بانک با جذب منابع مالی خیرین، سازمان ها، نهادها و شرکت های خصوصی و دولتی و تخصیص آن به حوزه هایی همچون ازدواج جوانان، بهداشت و درمان، بهبود معیشت و اشتغالزایی نقش بسزایی در رفع محرومیت ها و ایجاد رونق اقتصادی ایفا می نماید.

وی با اشاره به عملکرد شعب استان مازندران در سال 95 تصریح کرد: با انجام بازاریابی و پیگیری های مستمر انجام شده در سال گذشته بیش از 40 درصد رشد منابع قرض الحسنه را شاهد بودیم و امسال نیز این روند با اهتمام بیشتری ادامه خواهد یافت. 
خطیبی ادامه داد: تشکیل کمیته های بازاریابی، وصول مطالبات، کنترل مصارف و خدمات نوین در واحدهای صف و ستاد در بهبود عملکرد مدیریت شعب استان مازندران موثر بوده و فرایند فعالیت کاری شعب و ستاد بطور روزانه پیگیری و جهت رسیدن به رشد بیشتر از اهداف تعیین شده در نیمه ی اول سال 96 اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت: شناسایی، ارتباط و حضور در سازمانها، نهادها، شرکت ها و مراکز تولیدی فعال و شهرک های صنعتی برای سال جاری در دستور کار این مدیریت قرار دارد و در این راستا تاکنون علاوه بر بازاریابی کارخانه های کاریزگران نوصنعت بابل و ادوات کشاورزی هادی، جلسات متنوعی با معاونت مالی استانداری مازندران، فرماندهی نیروی انتظامی استان، فرماندار شهرستان ساری، مدیریت شرکت دخانیات، فرودگاه دشت ناز ساری، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اداره دامپزشکی شهرستان و مدیریت صندوق توسعه کشاورزی برگزار شده است.
مدیر شعب استان مازندران در زمینه وصول مطالبات اظهارداشت: به منظور کاهش میزان مطالبات شعب استان، کمیته پیگیری وصول مطالبات با حضور در تمامی شعبه ها، پرونده های سررسید شده را مورد بررسی قرار می دهد و در رابطه با نحوه بازپرداخت اقساط توسط مشتریان راهنمایی های لازم را ارائه می نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 210
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران