پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328093 تاریخ : 1397/01/31-12:01:16
,7,
بازار سنتی طلا و جواهر در رکود

کشتی‌آرای اعلام کرد:

بازار سنتی طلا و جواهر در رکود

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد که بازار داخلی سکه از روال و ثبات نسبی برخوردار شده است اما بازار سنتی طلا و جواهر در رکورد به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در هفته گذشته بعد از یک مقطع با ثبات، بازار سکه به طور نسبی دچار نوساناتی شد و تا 70 هزار تومان افزایش قیمت داشت که برخی توقف پیش فروش سکه را دلیل این اتفاق می‌دانستند اما محمد کشتی آرای خلاف این نظر را دارد و معتقد است بازار از ثبات از نسبی برخورداراست.

وی ‌اظهار کرد: در هفته گذشته شرایط سیاسی در دنیا به‌ گونه‌ای بود که قیمت جهانی طلا با افزایش روبرو شد و تا حدود 20 دلار افزایش قیمت پیدا کرد که علت اصلی آن تحولات در خاورمیانه و ادامه جنگ تجاری آمریکا و چین است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار داخلی گفت: در بازار داخلی از التهابات کاسته شده است و قیمت طلا و سکه به یک روال ثابت رسیده است. پیش فروش سکه حالت تعادلی در بازار ایجاد کرده است و همین تعادل باعث شده که یک ثبات قیمتی در بازار ایجاد شود.

کشتی آرای افزود: این در حالی است که بازار سنتی طلا و جواهر هیچگونه درخواست و تقاضای خاصی در آن وجود ندارد و همچنان در حالت رکود قرار دارد و مردم بیشتر میل‌شان به سمت سرمایه‌گذاری و خرید سکه و طلا جهت سرمایه‌گذاری است و بازار طلای اصلی در حالت رکورد قرار دارد. همچنین قیمت سکه از یک میلیون و 790 هزار تومان تا یک میلیون و 860 هزار تومان در نوسان است.

به گفته وی توقف پیش فروش یک ماه سکه تاثیری در افزایش نسبی قیمت سکه نداشته است.

 


منبع: ایسنا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 493
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران