پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376905 تاریخ : 1397/06/27-09:00:09
,10028,
با سرمایه گذاری ایران، پروژه سیمان العماره در آستانه افتتاح است

با سرمایه گذاری ایران، پروژه سیمان العماره در آستانه افتتاح است

مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین( از هلدینگ های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی) در آستانه بهره برداری از پروژه سیمان العماره عراق ضمن بازدید از این پروژه آخرین توصیه ها و دستورات لازم را برای افتتاح به موقع این پروژه صادر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این بازدید مهندس عباس صفا کیش ضمن تسلیت ایام دهه محرم الحرام و قدردانی و خدا قوت به همه مدیران، کارکنان، مشاورین و پیمانکاران در شرایط دشوار کار در کشور عراق و مشکلات تغییرات قیمت و انتقال ارز و ... ابراز امیدواری کرد تا پس از انتقال پست موبایل به سایت و اتصال به شبکه عراق یک ماه بعد نسبت به راه اندازی آزمایش اقدام صورت پذیرد.

وی گفت: با تلاشهای صورت گرفته عملیات نصب بخشهای مکانیک و برق به اتمام رسیده و درحال رفع اشکال جزیی بوده و مسولان امر سرگرم تکمیل چرخه راه اندازی هستند.

مدیرعامل ارض العماره نیز در این بازدیددهه محرم الحرام و سالروز شهادت امام حسین (ع) را تسلیت و تعزیت عرض و درخصوص روند پیشرفت پروژه و چالش های شش ماهه گذشته گزارشی ارائه کرد و سپس مشاورین و پیمانکاران درخصوص انجام کارهای باقیمانده و مشکلات و بدهی ها در عراق توضیحاتی را اعلام کردند.
در این سفر مهندس نیکنام مدیرعامل سیمان خوزستان، مهندس شریفی مدیر عامل شرکت سیمان فارس نو ، حاج نائب مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان و مهندس کلاه کج مدیرعامل فارسیت اهواز، مهندس صفاکیش را همراهی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 412
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران