پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264349 تاریخ : 1395/10/23-12:21:14
,10029,
با خواص درمانی ژل رویال آشنا شوید

با خواص درمانی ژل رویال آشنا شوید

محقق طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: ژل رویال بسیار مغذی و نیرو بخش است و از گذشته‌های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می‌شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد امین افراد اظهار کرد: فعالیت زنبورها منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال نیز تولید می‌کنند که تاکنون مطالعات وسیع بر روی این ماده اعجابانگیز صورت گرفته و خواص درمانی متعدد آن به اثبات رسیده است.

وی افزود: ژل رویال بسیار مغذی و نیرو بخش است و از گذشته‌های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می‌شد.

این محقق طب اسلامی مصرف این ژل را در درمان بیماری‌های عصبی مفید و کارساز دانست و گفت: ژل رویال به علت دارا بودن مقادیر زیادی از هورمون‌های طبیعی، مواد معدنی، ویتامین ب، اسید فولیک و برخی اسیدهای چرب در درمان بیماری‌های عصبی و کاهش دردهای میگرن و درمان افسردگی موثر بوده است.

افرا با اشاره به بروز افسردگی‌های پس از زایمان، تصریح کرد: مصرف این ژل مانع از بروز افسردگی پس از زایمان می‌شود و افتادگی و چین پوستی ناشی از کاهش وزن و بارداری را رفع می‌کند.

 این محقق طب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: مصرف این ژل باعث تقویت نطفه و  دستگاه عصبی جنین و افزایش و تداوم شیر مادران شیرده است.

وی با اشاره به مشکل نازایی در برخی خانواده‌ها، تصریح کرد: مصرف منظم ژل رویال در زنان با افزایش قابلیت تلقیح و در مردان با افزایش کیفیت اسپرم سبب حاملگی موفق و بچه‌دار شدن می‌شود.

افرا تنظیم فعالیت غده تیروئید، افزایش نیروی جنسی، کاهش شدت حملات و تعداد بروز صرع، درمان نارسایی‌های حاملگی، درمان آسم و گرفتگی عروق، تنظیم فعالیت کبدی، تعادل هورمونی و تنظیم عملکرد غدد درون‌ریز و کاهش ابتلا به بیماری‌های عفونی را از دیگر خواص درمانی ژل رویال برشمرد.

این محقق طب اسلامی خاطرنشان کرد: این ژل در مقابله با انواع سرطان یک آنتی‌اکسیدان قوی بوده و در جلوگیری از تشکیل تومور و پیشرفت آن اثر بسزایی دارد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران