پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351796 تاریخ : 1397/04/13-10:08:11
,15,22,
با حضور عضو هیئت مدیره عملکرد سه ماه نخست استان تهران و البرز بررسی شد

با حضور عضو هیئت مدیره عملکرد سه ماه نخست استان تهران و البرز بررسی شد

جلسه بررسی عملکرد و هماهنگی مدیران استان تهران و البرز با حضور عضو هیئت مدیره و معاون فنی و بازرگانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه ضمن بررسی گزارش عملکرد درآمد و ترافیک این استان ها در سه ماهه ابتدایی سالجاری، لزوم بهره برداری از فناوری روز در راستای توسعه خدمات نوین پستی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حلال خور عضو هیئت مدیره، با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه در راستای پیگیری تحقق پیش بینی های انجام شده و رفع موانع و مشکلات اجرایی پیش رو در دو استان البرز و تهران با توجه به اهمیت عملکرد این استان ها در شبکه پستی کشور، به بررسی گزارش عملکرد مناطق پستی استان تهران و البرز پرداخت و در زمینه راهکار های لازم به منظور تحقق درآمد مواردی را مطرح نمود.

احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل نیز با تبیین نحوه پیشرفت خدمات پستی در کشورهای توسعه یافته و تکیه خدمات حاکمیتی به عملیات پستی و ظهور فناوری های جدید در حوزه مکان یابی و مختصات جغرافیایی به لزوم استفاده از این فناوری ها و تجهیزات در راستای توسعه و بهینه سازی بانک های اطلاعات کدپستی و مکان محور در راستای طراحی خدمات نوین پستی اشاره کرد.

همچنین جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل، ضمن قدردانی از اقدامات مدیران استان های البرز و تهران به تشریح سیاست های مجموعه هیئت مدیره شرکت ملی پست در راستای رفع مشکلات موجود در حوزه های مختلف عملکردی از جمله تامین نیروی انسانی و تجهیزات پستی پرداخت. 

فرزین مدیرکل پست استان البرز که میزبانی این جلسه را بر عهده داشت، با ارائه گزارش تشریحی درآمد و ترافیک این اداره کل در سه ماهه ابتدایی سالجاری، به برخی از اقدامات به عمل آمده توسط این مجموعه اشاره نمود.

وی در ادامه از انعقاد قرارداد با بانک مهر اقتصاد و برگزاری جلسات مستمر با مجموعه دستگاه های خدمت رسان از جمله آبفا، گاز و برق در راستای یکسان سازی بانک های اطلاعاتی مکان محور با محوریت و کلید مشترک بانک اطلاعات کدپستی به عنوان اقدامات اخیر این استان در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات پستی  یاد کرد.

مقصودی مدیرکل پست استان تهران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد سه ماهه ابتدایی این استان به اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه خدمات پستی در بازارهای مستعد این استان پرداخت و به برخی موانع و مشکلات اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه برنامه های ادارات کل پست استان های تهران و البرز در حوزه جذب ترافیک های بالقوه و بازارهای مستعد و ارائه خدمات نوین پستی توسط عضو هیئت مدیره و معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شد.

در این جلسه علاوه بر حلال خور عضو هیئت مدیره، جان بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل، احمدی معاون فنی و بازرگانی، فرزین و مقصودی مدیران کل استان های البرز و تهران، ولدبیگی،جنتی، قورچیان، هادی و کریمی مدیران مناطق پستی استان تهران نیز حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران