پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350921 تاریخ : 1397/03/28-15:27:30
,15,22,
با جدیت وارد بازار متریال می شویم

عضو هیئت مدیره در اراک:

با جدیت وارد بازار متریال می شویم

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در جلسه مشترک مدیران شبکه پستی با مدیران شرکت بازار متریال در استان مرکزی گفت: با جدیت به بازار متریال( مصالح ساختمانی و صنعتی) ورود می کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پست، در این جلسه که با حضور احمدی معاون فنی بازرگانی و جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و مدیر کل دفتر مدیرعامل و امور استانها و جمعی از مدیران کل استانها برگزار شد؛ نجاری افزود: استانهای حاضر در این مراسم، به لحاظ وزن، درآمد، ترافیک و جمعیت 80 درصد شبکه را تشکیل می دهند به همین علت انتظار داریم این مدیران تیم ها و کمیته های مرتبط در زمینه ورود به بازار متریال را تشکیل دهند و با انسجام و هدفمند در این مسیر حرکت کنند تا بتوان آن را در سراسر کشور تسری داد.

وی با تاکید بر اهمیت این موضوع، اظهار داشت: نیاز است در این خصوص به صورت هفتگی، عملکرد استانها را رصد نماییم تا بتوانیم گامهای موثری برداریم .

به گفته وی، با توجه به اینکه امروزه پست های موفق دنیا به صورت جدی به سمت و سوی تجارت الکترونیک در حرکت هستند، بنابراین می بایست ما نیز در این راستا قدم برداریم.

نجاری به هدف گذاری دستیابی به پیش بینی در برنامه ششم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: با رسیدن به این سرانه می توان به 85 میلیون ترافیک و درآمدی قابل توجه دست یافت به همین جهت ضروری است تا با ساده سازی فرایندها، ارتقا و بهبود کیفیت و عمل به تعهدات، این هدف را محقق سازیم.

وی از مدیران اجرایی خواست با شفاف سازی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و همچنین استفاده از اختیارات خود در همکاری با بخش خصوصی، در راستای تامین رضایت مشتریان تلاش کنند.

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل نیز در این جلسه به طرح مسایل این حوزه پرداخت و  گفت : امروزه 47 درصد از کل فروش محصولات و تولیدات دنیا در بستر اینترنت انجام می شود.

احمدی با اشاره به اینکه آینده همه فعالیت ها و کسب و کارها در دنیا در گرو، دیجیتالی شدن است، اقزود: جریانی که در حال شکل گیری است ماهیت بسیاری از کسب و کارها و مشاغل را دگرگون می کند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل اگر در جریان این تحولات ما فاقد استراتژی باشیم ناگزیر به دنبال روی از استراتژی دیگران و تحقق حداقل بهره وری و استفاده از توانمندی هایمان می شویم.

احمدی با تاکید براینکه همواره پست در دنیا از لحاظ نوآوری نقش کلیدی را ایفا می کند، گفت: پست همیشه در حوزه نوآوری و عرصه کسب و کارهای نوین حرفی برای گفتن داشته است و در حال حاضر نیز در عرصه دیجیتالی شدن، نیازمند بهبود فضای کسب و کار است.

وی با تاکید بر اینکه توقع و انتظار مشتری هدف اصلی شبکه پستی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه دیجیتالی شدن در مجموعه شرکت پست شکل گرفته بنابراین با تکیه و بهره گیری از این ظرفیت، نباید نگران فضای رقابت پیش رو باشیم.

احمدی اضافه کرد: در تصمیم گیری و راهبری پیش رو باید بیشتر از بخش خصوصی استفاده کنیم و با نگاه انتقادی به مسایل و رویدادها، دست به تغییرات و تحولات متناسب با فضای جدید بزنیم و اقداماتی را عملیاتی کنیم که قابلیت بهره وری و اثر بخشی بیشتر دارند.

معاون فنی و بازرگانی به مفهوم شبکه ای بودن اشاره کرد و گفت: بازار متریال نباید منحصر به استان مرکزی باشد، این بازار زمانی شکل می گیرد که تمام نقاط کشور را تحت پوشش قرار دهد و بتوانیم با این نگاه فرایندها را راهبری کنیم و تجارب خود را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه هدف گیری شرکت پست در رویارویی با شرایط جدید مشخص است، گفت : امروزه دیجیتالی شدن، ارزش آفرینی در کسب و کار پست و همچنین مصرف کننده نهایی را به دنبال دارد، بنابراین چنانچه بتوانیم در راستای اهداف مصرف کننده ارزش آفرینی کنیم قطعا موفق عمل کرده ایم .

مدیر کل پست استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: اقداماتی در راستای اجرای اهداف بازار متریال در استان شکل گرفته که نیاز است از این ظرفیت و پتانسیل استفاده بهینه به عمل آوریم.

چراغی افزود: با توجه به تغییر و تحولات در دنیا و رقابت بسیار پیچیده در بخش حمل و نقل و توزیع توسط بخش خصوصی، شاهد اتفاقات مثبتی در سطح شبکه پستی هستیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شرکت ملی پست در توسعه زیر ساخت های اقتصادی، اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت پست مورد اعتماد، امانتدار و دارای قدمت دیرینه است، قطعا می تواند در این راستا موفق عمل کند.

چراغی تاکید کرد: در حال حاضر رویکردها و استراتژی های دنیا در حال تغییر است به همین دلیل ما نیز می بایست با توجه به نیاز جامعه، مردم و سازمانها عمل کنیم  تا بتوانیم با کمک بخش خصوصی به جایگاه اصلی خود دست یابیم.

وی تغییر نگرش و باورها در این زمینه را، مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تمرکز بیشتر در این زمینه و اتخاذ راهکارها و شیوه های نو؛ به اهداف، سیاست ها و استراتژی های مورد نظر شرکت ملی پست دست یابیم.

مدیر عامل شرکت بازار متریال نیز این نشست مشترک با مدیران پست گفت: با توجه به پیشرفت و فراگیری تکنولوژی در دنیای امروز، گرایش مردم به سوی خرید در فضای مجازی و بازار های اینترنتی روز به روز در حال افزایش است.

عقیلی نسب افزود: پیش بینی ها موید آن است که طی ده سال آینده 60 درصد نیازهای افراد از طریق خرید های اینترنتی تامین می شود، به همین جهت و در راستای تامین نیاز مشتریان، بازار متریال در قالب ارایه تمام مصالح ساختمانی و صنعتی شکل گرفته است .

در پایان این جلسه مشترک، مدیران استانی حاضر در مراسم به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

عضو هیئت مدیره: توزیع تخصصی ترین بخش پست است

بازدید از بخش های ستادی و اجرایی اداره کل پست استان مرکزی و هچنین دیدار با موزعین از دیگر بخش های نجاری عضو هئیت مدیره، احمدی معاون فنی و بازرگانی و جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل و دبیر هئیت مدیره به استان مرکزی بود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در دیدار با موزعین عنوان کرد: بهبود وضیعت معیشت همکاران بالاخص موزعین از اهم برنامه ها و اقدامات مدیران ارشد شرکت ملی پست می باشد.

نجاری گفت: موزعین و متصدیان باجه ویترین اصلی شبکه پستی هستند و رفتار آنان با مشتریان نماد فرهنگ و اخلاق کل مدیران و پرسنل شرکت می باشد.

وی به اهمیت بخش تجزیه و مبادلات و به ویژه توزیع اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع خوب بیانگر عملکرد درست شبکه پستی است و می تواند درصد قابل توجهی از هزینه های شرکت را کاهش دهد.

عضو هئیت مدیره ضمن تاکید بر بهبود وضیعت معیشت همکاران بالاخص موزعین اظهار داشت: مجموعه پست یک خانواده است که زنجیر وار به هم متصل هست و در این میان، زحمت اصلی بر عهده موزعین می باشد چرا که توزیع مناسب مرسولات و تحویل با کیفیت آن به دست مشتری، رضایتمندی هرچه بیشتر آنان را به همراه دارد.

نجاری با ابراز رضایت از عملکرد پست استان، افزود: انتظار داریم در همه حوزه ها از جمله بحث درآمدی و کیفیت نیز تلاش بیشتری صورت گیرد تا ضمن فراهم آودرن پیامدهای مثبت برای تمامی کارکنان، زمینه تحقق اهداف شرکت تا  رسیدن به نقطه مطلوب فراهم آید.

در ادامه مدیران و مسئولان شرکت ملی پست از شرکت بازار متریال استان مرکزی دیدار کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران