پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280612 تاریخ : 1396/03/27-09:56:18
,2,
با توسعه حوزه‌های IT و ICT افق‌ جدیدی پیش ‌روی پست‌بانک‌ایران قرار گرفته است

خسرو فرحی:

با توسعه حوزه‌های IT و ICT افق‌ جدیدی پیش ‌روی پست‌بانک‌ایران قرار گرفته است

خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران اظهارداشت: ‌با توسعه خدمات بانکی و مالی در حوزه‌های IT و ICT، افق جدیدی پیش‌روی پست‌بانک‌ایران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، فرحی در این جلسه که با حضور دکتر صباغی عضو هیات‌مدیره و مدیران امور و مدیر، معاون و رؤسای شعب این منطقه برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق، گرامیداشت لیالی‌قدر و تسلیت شهادت اسوه عدل حضرت علی‌‌(ع) و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت شعب منطقه یک‌تهران و بهره‌مندی از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران درجهت تقویت نقاط قوت و مشهود بودن اثرگذاری بانک در بخش‌های اقتصادی گفت: ماهیت وجودی پست‌بانک‌ایران و اثرگذاری آن با توجه به حضور چشمگیر درسطح کشور بویژه مناطق روستائی و کم‌برخوردار برکسی پوشیده نیست و در همین راستا شاهد انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی جهت خدمت‌رسانی به هموطنان هستیم.

وی ضمن اشاره به فعالیت این بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و خرده‌بانکدار کشور افزود: باید با حضور گسترده، فعال‌تر و خدمت‌رسانی بیشتر در حوزه ICT و حمایت از مشاغل و کسب و کارهای خرد، بازار هدف خود را بیش از پیش توسعه دهیم.
فرحی با اشاره به اولویت دادن دولت به پست‌بانک‌ایران به جهت حضور مؤثر در حوزه ICT، بر استفاده مناسب از این ظرفیت قانونی تأکید کرد و بیان داشت: قطعاً با خرد جمعی و هم‌افزائی بیشتر و همسوئی واحدهای ستادی و اجرائی می‌توانیم در این حضور مثمرثمر باشیم.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در ادامه یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک و استقرار نرم‌افزار جدید را مثبت ارزیابی کرد و خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌ موجود شد و بر ارتقاء بانکداری الکترونیک با توجه به اینکه بعنوان بانک عامل دولت الکترونیک نیز شده است تأکید کرد.
وی با اشاره به عبور از دوره گذار بانک و قرارگرفتن در سراشیبی پیشرفت برای دستیابی به اهداف عالیه بانک عنوان کرد: این مهم با تلاش صادقانه، دوستی و همدلی تمام مجموعه کسب شده است و از آنجا که خدمات ما توسط واحدهای اجرائی به عموم مشتریان عرضه می‌شود کارکنان باید در خدمت اهداف بانک بویژه اجرا باشند. 
فرحی با اشاره به نقش اساسی و حمایتی مدیران ارشد در خدمت به بانک برای رسیدن به اهداف آن بر ضرورت تلاش مضاعف و نظارت آنان و اثرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های مجموعه تأکید کرد و افزود: بهبود کیفی خدمات، توسعه خدمات ارزی، ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک و خدمات اعتباری باید مورد توجه واقع شود. 
وی درپایان بر اهمیت گردش شغلی در شعب، اهتمام بر بانکداری شرکتی، سلامت اداری، اعتبارسنجی و رعایت قوانین و مقررات، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه بخش‌های اجرائی، تأمین امکانات و تجهیز شعب، خدمات اعتباری،‌ کاهش مطالبات،‌ نیروی انسانی و تفویض اختیار به رؤسای شعب تأکید و اظهارداشت: تعیین تکلیف فروش اموال و املاک تملیکی و توسعه خدمات و ابزارهای جدید بانکداری الکترونیک در الویت فعالیت‌های بانک می‌باشد.
دکتر صباغی عضو هیات‌مدیره نیز در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت‌علی (ع) بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف تعیین شده تأکید کرد و اظهارداشت: خوشبختانه با توجه به جایگاه بانک در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شبکه بانکی کشور، بسترهای لازم برای جذب منابع فراهم شده و همه باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کافی را ببریم.
جمال مقصودی مدیر شعب منطقه‌یک تهران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی درخصوص ساختار نیروی انسانی، تجهیز و تخصیص منابع، وضعیت درجه‌بندی شعب، هدف سپرده‌ای، درآمد به هزینه و عملکرد دستگاه‌های خودپرداز (ATM)و پایانه فروش(POS) پرداخت. 
همچنین در جلسه مذکور مدیران امور بانک درخصوص درآمد و هزینه، ارتقاء مسیر شغلی، مباحث امنیتی، گشایش LC و دیگر موارد، مطالبی را بیان داشتند و رؤسای شعب منطقه یک نیز‌ دیدگاه‌ها و نظرات خود را درخصوص مشکلات موجود و ارتقاء جایگاه بانک ارائه کردند.
گفتنی است: پیش از برگزاری جلسه مذکور، مدیرعامل به همراه هیأت همراه از برخی از شعب این منطقه بازدید و ضمن استماع نظرات کارکنان، رهنمودهای لازم را به آنان ارائه نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران