پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279212 تاریخ : 1396/02/11-11:57:09
,2,22,
با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از 8 سال توقف در آستانه بهره برداری است

با تدبیردولت و تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد ازنا پس از 8 سال توقف در آستانه بهره برداری است

با حمایت جدی دولت و 150 میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت فولاد ازنا در استان لرستان پس از 8 سال توقف دوباره احیا می شود و برای 900 نفر شغل ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، در حال حاضر 855 درصد از ماشین آلات بخش نورد این کارخانه وارد شده و در حال نصب است که با تولید ورق فولادی بالای 5 میلیمتر تحول عظیمی در اقتصاد، تولید و اشتغال کشور ایجاد خواهد کرد.

بنا به این گزارش 16 طرح صنعتی در دوران دولت تدبیر و امید با استفاده از 7 هزار و  600 میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن در استان لرستان به بهره برداری رسیده و برای 700نفر اشتغال ایجاد کرده است.
از میان این طرح ها ، پتروشیمی لرستان با 7 هزار میلیارد ریال، فورج سازان لرستان با  330 میلیارد ریال و آساسنگ با 52 میلیارد ریال تسهیلات دریافتی به ترتیب بالاترین تسهیلات را از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.
در میان طرح های یاد شده فورج سازان لرستان با 300 نفر ، پتروشیمی لرستان با 100 نفر و کیمیا پژوهان گیتی با 600 نفر قادر به ایجاد بیشترین میزان اشتغالزایی بودند .
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان لرستان تاکنون مبلغ 7900 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید و برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 413
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران