پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351604 تاریخ : 1397/04/10-11:46:55
,5,
آیین رونمایی از 7 خودرو آتش نشانی در شرکت نفت وگاز گچساران

آیین رونمایی از 7 خودرو آتش نشانی در شرکت نفت وگاز گچساران

آیین رونمایی از 7 خودرو آتش نشانی مجهز به سیستم های خاموش کننده روز دنیا در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب؛ با حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران، معاون HSEستاد، مدیران، رؤسای ادارات و جمعی از کارکنان این شرکت آیین رونمایی از 7 خودرو آتش نشانی در اداره ایمنی و بهداشت ومحیط زیست HSE برگزار گردید .

مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران در این مراسم اظهار کرد: امروز مفتخرهستیم که درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است از 7 خودرو آتش نشانی ساخت داخل در شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران رونمایی نماییم .

وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به دلیل ویژگی خاص آن و قرارگرفتن آن درمیان 4 استان فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد از اهمیت ویژه ای برای صنعت نفت وکشور برخوردار است .

صیدالی تصریح کرد : شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران به منظور داشتن دیپلماسی فعال اقتصادی و تعامل با شرکت های توانمند داخلی ، تأمین کالا از سازندگان معتبر و اطمینان از کالاهای خریداری شده وکاهش هزینه ها و تضمین استمرار تولید همراه با ایمنی فرآیندها و تسهیل و تسریع فرآیندهای مالی این افتخار را دارد که همواره حمایت از سازندگان داخلی را از اولویت های برنامه های کاری خود قرار دهد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران خاطر نشان کرد: همواره بهره مندی از اصول و الگوهای اجرایی در مبحث ایمنی یکی از راههای حفاظت از سرمایه ها ، ارتقاء امنیت و ایمنی است که این شرکت تا کنون موفق شده است کارهای خوبی دراین خصوص انجام دهد .

صیدالی با بیان اینکه خرید از سازندگان داخلی و حمایت از آنها نقش بسزایی در اقتصاد و اشتغال درکشور دارد گفت : خرید 7 دستگاه خودرو آتش نشانی روز دنیا به سفارش این شرکت به سازندگان داخلی به ارزش 7 میلیارد تومان یکی از اقدامات بزرگ این شرکت در راستای حمایت از سازندگان داخلی است .

رییس اداره ایمنی وبهداشت ومحیط زیست HSE شرکت بهره برداری نفت وگاز در آیین افتتاحیه اولین سری خودروهای جدید ایستگاههای آتش نشان این شرکت اظهار کرد : درحال حاضر 8 ایستگاه آتش نشانی فعال در 4 استان کشور زیر نظر HSE شرکت نفت گچساران مشغول به فعالیت هستند که در بین شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب بیشترین ایستگاه آتش نشانی بدلیل پراکندگی تأسیسات این شرکت از آن این شرکت می باشد .

شهباز صفری ادامه داد: با پیگیری های انجام شده توسط مدیریت در سال 96 مجوز خرید 7 دستگاه صادر گردید و پس از برگزاری مناقصه بین تولیدکنندگان داخلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای آتش نشانی در کشور برنده و پس از مراحل ساخت زیرنظر HSE گچساران این خودروها تولید شد .

وی خاطر نشان کرد: این خودروها با تکنولوژی جدید و به روز سیستم های آتش نشانی روز دنیا مجهز شده است به طوری که مانیتور برقی ، ریل هوز برقی و مخازن فوم و آب با ظرفیت 10  هزار لیتر می باشد .

صفری به دیگر ویژگی این خودرو اشاره کرد و گفت این خودروها قادر خواهند بود درحرکت عملیات اطفاء حریق را انجام دهند و سیستم های فوم خودرو به صورت تزریقی ، مکشی و جوار پمپی خواهد بود .

صفری خاطر نشان کرد: شاسی خودرو از برند اسکانیای P410 است که جدیدترین خودرو در حال حاضر در بازار خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 403
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران