پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265661 تاریخ : 1395/11/09-17:45:25
,15,
اینترنت اشیا در خدمت هوشمندسازی کنتورهای گاز قرار گرفت

اینترنت اشیا در خدمت هوشمندسازی کنتورهای گاز قرار گرفت

شرکت ملی گاز ایران و همراه اول برای هوشمندسازی کنتورهای گاز کشور بر بستر اینترنت اشیا (آی.او.تی-IoT)* تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با هدف فراهم سازی بستر مناسب هوشمندسازی کشور، در حال توسعه بزرگ ترین زیرساخت نرم افزاری و همچنین الگوی لازم برای پیاده سازی اینترنت اشیا و شبکه‎ های کم مصرف با پوشش گسترده (ال.پی. ون- LPWAN) در کشور است.

کنتورهای هوشمند که به صورت روزافزون در صنایع مربوط به انرژی سراسر دنیا استفاده می شود با هزینه مقرون به صرفه، امکان جمع آوری و انتقال داده های مربوط به مصرف هر واحد را بر بستر ارتباطات همراه فراهم می کند.
با اجرای این طرح ملی و بهینه سازی الگوهای مصرف، به کاهش هزینه ‏های مصرفی و مدیریت هرچه بهتر محیط فعالیت شرکت ها و خانوارها کمک می شود.
اینترنت اشیا مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات و فناوری پیشرفته ای است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان یا اشیا) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی شامل اینترنت یا اینترانت، فراهم می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران