پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305768 تاریخ : 1396/07/15-17:28:50
,15,
آیفون جدید معیوب از کار درآمد + عکس

آیفون جدید معیوب از کار درآمد + عکس

رسانه های چینی از متورم شدن باتری گوشی جدید شرکت اپل و در نتیجه باز شدن قاب این گوشی، خبر دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مشکل متورم شدن باتری آیفون 8 پلاس، منجر به باز شدن قاب این گوشی می شود. این مشکل، کاربران کشور های تایوان و ژاپن را نیز درگیر کرده است.

در وبسایت ThePaper.cn خبری منتشر شده مبنی بر این که شخصی به نام Liu از باز بودن قاب آیفون 8 پلاس خود پس از خرید خبر می دهد. او در این رابطه خبر می دهد که این گوشی را از وبسایت JD.com خریدارای کرده و پس از باز کردن جعبه و بدون شارژ کردن گوشی خود، شاهد باز بودن قاب آیفون 8 پلاس بوده و آن را به وبسایت بازگردانده است.

عکسی که توسط Liu از این گوشی منتشر شده است، نشان می دهد که این گوشی از سمت راست باز شده است و اجزا داخلی آن از بیرون مشخص می باشد.

 

 

سخنگوی شرکت اپل اعلام کرده است که این شرکت، در حال بررسی موضوع می باشد و حاضر به توضیح بیشتر نشد.

این مشکل همزمان با کاهش فروش آیفون های 8 و 8 پلاس رخ داده است و بسیاری دلیل فروش کم این گوشی ها را، انتظار کاربران برای آیفون 10 می دانند.

اپل در بازار چین در حال مبارزه با شرکت های محلی از جمله؛ هواوی و اوپو می باشد که این شرکت ها گوشی های هوشمند خود را با تکنولوژی بالا و قیمتی پایین به فروش می رسانند و بروز چنین مشکلی باعث ضرر کردن شرکت اپل می شود.

  

 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 359
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران