پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250928 تاریخ : 1395/09/17-14:26:48
,4,17,
ایرباس مجوز فروش هواپیما به ایران را گرفته است/ علاقمندی فولکس واگن و زیمنس برای سرمایه گذاری

ماجدی: اتحادیه اروپا در مسیر تحقق برجام از اعتبار خود دفاع کند

ایرباس مجوز فروش هواپیما به ایران را گرفته است/ علاقمندی فولکس واگن و زیمنس برای سرمایه گذاری

کنفرانس اقتصادی بازگشت ایران به بازار جهانی تحت عنوان بازگشت امید بخش با حضور فعالان اقتصادی و برخی شرکت های آلمانی در برلین برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از برلین، علی ماجدی سفیر ایران در آلمان در این  کنفرانس با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در زمینه انرژی، نیروی کار تحصیل کرده و دستمزدهای مناسب از  مدیران شرکت‌ها و صاحبان سرمایه خواست تا در ایران سرمایه گذاری کنند.

ماجدی با اشاره به دو مولفه امنیت و ثبات در ایران در منطقه خاورمیانه گفت: مزیت انرژی با قیمت مناسب و نیروی کار متخصص و با دستمزد مناسب می تواند شرایط برد- برد برای ایران و همچنین شرکت های آلمانی را رقم بزند.

سفیر ایران در آلمان به عنوان نمونه به علاقمندی فولکس واگن برای سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد و گفت: توصیه ما به شرکت‌ها و تولید کنندگی آلمان این است که برای رقابت به حفظ کیفیت محصولاتشان در ایران توجه کنند.

ماجدی با اشاره به سنگ اندازی های آمریکا در مسیر برجام گفت: اتحادیه اروپا، روسیه و چین باید در مسیر تحقق برجام از اعتبار و حیثیت خود دفاع کنند.

سفیر ایران در برلین تاکید کرد: ایرباس مجوزهای لازم برای فروش هواپیما و همکاری با ایران را اخذ کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی شرکت های بزرگ آلمانی آماده همکاری با ایران هستند، گفت: در همین راستا زیمنس بزودی در مسیر انتقال تکنولوژی به ایران گام برمی‌دارد.

ماجدی با اشاره به انتخاب ترامپ در آمریکا گفت: ما مطمئن هستیم که ترامپ پس از شروع کار خود در جایگاه رییس جمهور آمریکا به واقعیت برجام به عنوان یک توافق بین المللی توجه خواهد کرد و راه دیگری غیر از پیش بردن توافقات را پیش رو ندارد.

همچنین در این نشست علی ماجدی سفیر ایران در آلمان به سوالات و برخی دغدغه های فعالان اقتصادی حاضر در جلسه پاسخ داد.

لازم به ذکر است میزبان نشست بازگشت امید بخش با اشاره  به آمار های صندوق بین المللی پول گفت: پیش‌بینی رشد اقتصادی 4.5 درصدی برای اقتصاد ایران شده که این موضوع دور از دسترس نیست. 

 

54

53

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران