پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309582 تاریخ : 1396/09/05-12:25:16
,1,15,
ایران کیش و بانک تجارت محصولات بیشتری ارائه می دهند

ایران کیش و بانک تجارت محصولات بیشتری ارائه می دهند

علیرضا رحیمی نایب رئیس هیئت مدیره ایران کیش و مدیربازاریابی بانک تجارت با تاکید براینکه ایران کیش در بخش خدمات الکترونیک می تواند در کشور تاثیرگذار باشد اظهار کرد: این شرکت سهم بسیار مطلوبی دربازارداشته و از مقبولیت خوبی در این صنعت برخوردار است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایران کیش، علیرضا رحیمی گفت: برنامه های جدید این شرکت در ارتقای جایگاه صنعت پرداخت تاثیر گذار است، به همین دلیل امیدواریم تا بتوانیم سهم خود را دربازار افزایش دهیم .

رحیمی تاکید کرد: چه در بخش خدمات و چه در پوزهای فروشگاهی و چه در نرم افزارهای نوین ، قطعا با یک برنامه ریزی صحیح و مدون درایران کیش روبه رو خواهیم بود.
وی با اشاره به حمایت بانک تجارت از ایران کیش گفت: قطعا یکی از اهداف بانک تجارت به عنوان سهامدار عمده این شرکت حمایت از ایران کیش در تمامی زمینه هاست. بانک تجارت و ایران کیش طرح های مشترکی در بازاردارند که یکی از آنها محصول آسان خرید است، محصولات مشترک بیشتری بین بانک و شرکت در آینده خواهیم داشت و در بخش طراحی و نوسازی محصولات می توانیم در تعامل بایکدیگر باشیم .
نایب رئیس هیئت مدیره ایران کیش با تاکید بر جایگاه خوب ایران کیش و اقبالی که در بازار نسبت به این سهام وجود دارد گفت: عملکرد صورت های مالی که در کدال گذاشته می شود نشانگر بازدهی خوب شرکت است. قطعا براساس عملکرد و EPS که در آینده محقق کنیم اتفاقات بهتری نیز برای این شرکت رخ خواهد داد.

 
وی افزود: قسمت عمده درآمد ایران کیش خارج از درآمدهای شاپرکی است باید سعی کرد ارزش افزوده های بیشتری از طریق طراحی محصولات و خدماتی که عرضه می شوند فراهم کرد .
او همچنین درباره تاثیر نامه شاپرکی درباره کارمزدها در بورس می گوید شاید در ابتدا این موضوع به بازار یک شوک وارد کرد اما این شوک مدیریت شد و نباید نگران آن بود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران