پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267440 تاریخ : 1395/12/09-18:24:22
,17,
ایران و روسیه مساله مبادله نفت با کالا را حل می کنند

ایران و روسیه مساله مبادله نفت با کالا را حل می کنند

آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه گفت: تهران و مسکو در آینده ای نزدیک موضوع مبادله نفت با کالا را حل می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می کنیم در هفته های آینده این موضوع را (مبادله نفت با کالا) به سرعت حل کنیم که به روند توافق دو طرف بستگی دارد. 

خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از وزیر انرژی روسیه نوشت: موضوع مبادلا کالا و نفت بین ایران و روسیه در دست بررسی است و دو طرف در باره شرایط این معامله با یکدیگر مذاکره می کنند. 
نوواک اضافه کرد: از طرف دولت روسیه سازمان دولتی «پروم سیریو ایمپورت» (برای کنترل این معاملات) اختیار تام خواهد داشت.
وزیر انرژی روسیه که به تازگی به تهران سفر کرده است، همچنین ارزش همکاری های ممکن نفتی-گازی با ایران در عرصه های مختلف را 20 میلیارد دلار برآورد کرد.
وی در مصاحبه با شبکه خبری روسیه 24 اظهار کرد: برخی شرکت های روسی توجه و علاقه ویژه ای نسبت به تعدادی از معادن در ایران دارند.
وزیر انرژی روسیه همچنین گفت که ایران قراردادهای طرح های نفتی و گازی خود را برای همکاری با شرکت های روسی در مسکو رونمایی می کند.
وی افزود: هیاتی از ایران برای رونمایی از قراردادهای طرح های نفتی و گازی 27 مارس (هفتم فروردین 96) به مسکو سفر می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران