پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315070 تاریخ : 1396/11/17-19:30:21
,16,
ایران نایب قهرمان دو ومیدانی داخل سالن آسیا شد

ایران نایب قهرمان دو ومیدانی داخل سالن آسیا شد

هشتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن آسیا شنبه شب با قهرمانی تیم ملی قزاقستان و نایب قهرمانی ایران در تهران پایان یافت. این دوره از رقابت‌ها شنبه 14 بهمن 96 و پس از سه روز رقابت دوندگان آسیایی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب به پایان رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این دوره از رقابت ها، از تیم ملی ایران حسن تفتیان در دوی 60 متر، امیر مرادی در 1500 متر، حسین کیهانی در سه هزار متر، علی ثمری در پرتاب وزنه، سپیده توکلی در پنجگانه مدال طلا گرفتند. همچنین پژمان یارولی در دوی 800 متر، محمد بنی آدم در پرش با نیزه، میلاد میری در هفتگانه، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، سپیده توکلی در پرش ارتفاع، الناز کمپانی در 60 متر با مانع، مهسا میرزا طبیبی در پرش با نیزه و مریم نوروزی در پرتاب وزنه نیز به همراه تیم 4 نفره امدادی دختران در 400 متر مدال نقره این رقابت ها را به گردن آویختند. همچنین علی محبی در هفتگانه، علی فهیمی در دوی 1500 متر، وحید صدیق در پرش سه گام، همایون همتی در 3 هزار متر، فرزانه فصیحی در دوی 60 متر، سارا ندافی در 60 متر با مانع، سارا کریمی در پرش با نیزه، نیلوفر فشخورانی در پرش با نیزه، ثنا دادرس پرتاب وزنه به همراه تیم 4 نفر امدای مردان در 400 متر نشان برنز مسابقات را از آن خود کردند.

در این دوره از رقابت‌ها تیم قزاقستان نیز با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم ملی قطر نیز با چهار طلا، سه نقره و 2 برنز در رده سوم ایستاد.
گفتنی است آسان پرداخت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای دومین سال پیاپی به عنوان حامی مالی در کنار فدراسیون دو و میدانی قرار دارد و از مسابقات و رویدادهای متعدد ورزش مادر، در حوزه‌های قهرمانی و پایه حمایت می‌کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران