پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308522 تاریخ : 1396/08/20-16:43:24
,6,
ایران خودرو دومین محصول جدید را تولید می کند

ایران خودرو دومین محصول جدید را تولید می کند

ایران‌ خودرو قصد دارد در صورت امکان، قیمت پژو 301 را به زیر 70 میلیون تومان برساند که این موضوع بستگی مستقیم به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ ایران‌ خودرو به احتمال زیاد از هفته آینده تولید پژو 301 را که البته آزمایشی به حساب می‌آید، آغاز می‌کند.

 ایران‌ خودرو قصد دارد در هفته پایانی آبان‌ماه، تولید آزمایشی پژو301 را آغاز کند که با قیمتی زیر 100 میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن تولید آزمایشی پژو 301، تولید انبوه این خودرو به احتمال فراوان از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد تا دومین خودرو پسابرجامی ایران‌خودرو وارد سبد محصولات این شرکت شود. هرچند هنوز تصمیم قطعی و نهایی در مورد قیمت 301 گرفته نشده، با این حال این محصول در بازه قیمتی 70 تا 80 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

ایران‌ خودرو قصد دارد در صورت امکان، قیمت پژو 301 را به زیر 70میلیون تومان برساند که این موضوع بستگی مستقیم به عواملی مانند نرخ ارز و تورم بخشی صنعت خودرو دارد.

در حال حاضر مدل وارداتی پژو 301 در ایران عرضه شده که با قیمتی حدود 94 میلیون تومان به دست مشتریان رسیده، با این حال با توجه به داخلی‌سازی این محصول در فرآیند تولید ایران‌خودرو، شاهد کاهش قیمت آن خواهیم بود. گفته می‌شود این محصول با داخلی‌سازی بیش از 40 درصد به تولید خواهد رسید که اگر این اتفاق رخ بدهد، امکان عرضه آن در بازه قیمتی 60 تا 70 میلیون تومان نیز وجود خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران