پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354402 تاریخ : 1397/05/24-11:46:26
,5,4,
ایجاد وفاق ملی برای سازگاری با کم ‌آبی/ تلاش برای توسعه و تداوم راهبردهای مدیریت مصرف در کشور

مشاور بین‌الملل وزیر نیرو عنوان کرد:

ایجاد وفاق ملی برای سازگاری با کم ‌آبی/ تلاش برای توسعه و تداوم راهبردهای مدیریت مصرف در کشور

مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل در دیدار با مشاور دفتر منطقه‌ای آب، فاضلاب و بهداشت سازمان ملل با اشاره به کم آبی در کشور، گفت: توسعه و تداوم راهبردهای مدیریت مصرف و ایجاد وفاق ملی برای سازگاری با کم آبی جزء مهمترین برنامه‌های وزارت نیرو است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، فرهاد یزادن دوست در نشست امروز خود با "عمرالحطاب" مشاور دفتر منطقه‌ای برنامه آب، فاضلاب و بهداشت سازمان ملل با بیان اینکه کشورایران دارای آب وهوای خشک ونیمه خشک است، اظهارداشت: پراکندگی زمانی و مکانی بارش و کمبود منابع آب یکی ازویژگی‌های ایران به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: از این رو یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور ما مسئله کمبود آب بوده و بیشترین نگرانی در خصوص مدیریت منابع آب است.
یزدان دوست با اشاره به اینکه وزارت نیرو مسئول تامین آب و برق کشور است، عنوان کرد: توسعه و تداوم راهبردهای مدیریت مصرف و ایجاد وفاق ملی برای سازگاری با کم آبی جزء مهمترین استراتژی‌ها و برنامه‌های این وزارتخانه است.
مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل تصریح کرد: بنابراین ارتقای آگاهی‌ها و مشارکت عمومی در میان اقشار مختلف جامعه از اصلی‌ترین مولفه‌های برنامه کاری ملی است و از دوران یادگیری دانش آموزان باید در مدارس آموزش های مدیریت مصرف بهینه آب داده شود.
وی به رابطه خوب و مناسب جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه اشاره کرد وافزود: در راستای افزایش مشارکت در سطح منطقه، ایران آمادگی خود را اعلام کرده است و امیدواریم در پی نشست امروز، شاهد افزایش همکاری های دوجانبه وزارت نیرو با یونیسف و سایر تیم‌های کشوری سازمان ملل متحد در ایران باشیم.
در ادامه "عمرالحطاب" مشاور دفتر منطقه‌ای برنامه آب، فاضلاب و بهداشت سازمان ملل با بیان اینکه دسترسی جهانی مقرون به صرفه و پایدار به حوزه‌های آب، فاضلاب و بهداشت یک مسئله مهم بهداشت عمومی در توسعه بین الملل است، بیان داشت: دراین موضوع، هدف اصلی توسعه پایداراست و توجه به آن می تواند سلامت، امید به زندگی، آموزش دانش آموزان و سایر مسائل مهم توسعه بین المللی را بهبود بخشد.
وی گفت: یونیسف به تجربه ایران در سطح منطقه درموضوع آب، فاضلاب و بهداشت نیازمند است و ضروریست تبادل لازم با کشورهای دیگر در انتقال تجربیات صورت پذیرد.
مشاور دفتر منطقه‌ای برنامه آب، فاضلاب و بهداشت سازمان ملل بر اعلام آمادگی همکاری با جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های آب و فاضلاب تاکید کرد و عنوان داشت که "یونیسف" از همکاری مداوم با ایران استقبال خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 323
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران