پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282773 تاریخ : 1396/05/21-13:59:36
,17,25,
ایجاد تجهیزات عظیم حوض خشک تعمیر انواع کشتی، باور ما می تواینم را به ما یادآوری می کند

رئیس هئیت عامل ایدرو :

ایجاد تجهیزات عظیم حوض خشک تعمیر انواع کشتی، باور ما می تواینم را به ما یادآوری می کند

رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم بهره برداری از حوض های خشک در شرکت عظیم گسترش هرمز تصریح کرد : فعالیت حوض خشک و ایجاد این تجهیزات عظیم به ما یاداوری می کند که باید باور کنیم می توانیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، منصور معظمی با اشاره به اینکه در برنامه ششم فرصت های بزرگی را در پیش داریم گفت : ما در ایزوایکو یاد می گیریم که مشتری مدار باشیم و سفارش ها را به موقع تحویل دهیم .

 رئیس هئیت عامل ایدرو همچنین با اشاره به فعالیت های خستگی ناپذیر مهندس نعمت زاده در اعتلای صنعت کشور اظهار داشت: در اینجا فرصت را مغتنم می شماریم و از زحمات مهندس نعمت زاده که همیشه مثل پدری که فرزندان خود را راهنمایی می کنند، قدردانی می کنیم.

در مراسم با اهدای لوح سپاس کارکنان صنایع دریایی از زحمات و تلاش های مهندس نعمت زاده قدردانی به عمل آمد.

حوض‌ های خشک هرمز با ظرفیت تعمیر سالانه 120 هزار تن انواع کشتی روز چهارشنبه با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در بندرعباس به بهره بردار رسید .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 496
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران