پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316682 تاریخ : 1396/12/16-13:50:13
,14,10030,
ایجاد بازار فروش برای حمایت از صنایع دستی

ایجاد بازار فروش برای حمایت از صنایع دستی

کلانتری در بازدید از غرفه‌های سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری گفت: بازار فروش ،دغدغه اصلی صنف صنایع‌دستی است که به دنبال رفع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین روز از برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری گفت: نمایشگاه خوب، نمایشگاهی است که شرکت کنندگان هدف خود را از حضور در نمایشگاه بدانند و شناخت کافی نسبت به محصولات خود داشته تا بتوانند در مورد محصول خود توضیح دهند. این نمایشگاه حاصل زحمت مردم روستایی و تعاونی‌ها می‌باشد که این امر باعث به وجود آوردن پیوندی عمیق میان پایین‌ترین گروه تولیدی خدماتی صنعتی استان‌ها در روستاهای دور دست و مناطق مرزی و مردم تهران شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازار فروش را دغدغه اصلی صنف صنایع‌دستی دانست و خاطر نشان کرد: حمایت خود را در قالب تعاونی‌ها انجام می‌دهیم و به دنبال رفع مشکل هستیم. برای حل این مشکل با فروشگاه‌ها، تعاونی‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ صحبت شده است که فضای مشخص با شرایط مناسب در این مراکز در اختیار صنایع‌دستی قرار داده شود. 

کلانتری در بحث ارزیابی کارکرد شرکت‌های زیرمجموعه تعاونی کار گفت: همانطور که مشاهده می‌کنید از بیشتر تعاونی شهرهای مختلف در نمایشگاه حضور دارند که همگی آنها در تلاش هستند به هدف ایجاد شغل و درآمد برای روستاییان و جذب نیروی کار برسند.

وی ادامه داد: تعاونی کار به هدف اشتغالزایی خود نزدیک شه است بطوریکه با یک دستگاه دو میلیون تومانی بافت توانسته است برای زنان روستایی اشتغالزایی نماید، تا بتوانند با این دستگاه شال، روسری و حوله ببافند.

کلانتری در پایان خاطر نشان کرد که تعاونی کار در این رسالت موفق عل کرده است که با این کار توانسته اقتصاد روستاییان را تامین و از مهاجرت جمعیت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

سومین نمایشگاه توانمندی‌های روستایی و عشایری از 15 الی 18 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین الملی تهران برگزار می‌گردد.

 

سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

 

 

اخبار مرتبط


 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 258
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران