پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309198 تاریخ : 1396/08/29-17:47:10
,15,
اپلیکشن های پرداخت ایران کیش سودآوری این شرکت را تضمین می کند

اپلیکشن های پرداخت ایران کیش سودآوری این شرکت را تضمین می کند

محسن محمدی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان گفت: دانش بنیان شدن ایران کیش نشان داد که این شرکت، یک شرکت فعال و پیشرو در صنعت پرداخت الکترونیکی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی ایران کیش، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان با اشاره به افزایش سرمایه ایران کیش در سال جاری اظهارکرد: حمایت هایی که شرکت سرمایه گذاری ایرانیان چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ قراردادها ، از ایران کیش می کند به دلیل ویژگی های این شرکت است ما ظرفیت ایجاد درآمد و سود آوری را دراین شرکت بسیارخوب می دانیم.

محمدی ضمن اشاره به توسعه فیزیکی پوزهای ایران کیش، افزود: جهت گیری این شرکت در اپلیکشن های حوزه پرداخت الکترونیکی موضوع سود آوری این شرکت را تضمین می کند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانیان همچنین درباره مسئله اخیر کارمزدها و نامه نگاری شرکت شاپرک و تاثیر آن بر شرکت های پرداخت بورسی گفت: ما تجربه بحث حذف کارمزدها وتغییر در شیوه آن را در سال 93نیز داشته ایم، امادر راستای توسعه صنعت بانکداری کشور و توسعه فرهنگ پرداخت غیر نقدی به این نقطه می رسیم که پرداخت ها و کارمزدها یی که pspها داده می شود باید منصفانه باشد. ممکن است پرداخت کننده کارمزدها تغییر کند اما در اصل این موضوع که باید کارمزدها به شرکت های psp پرداخت شود شکی نیست .
وی تاکید کرد: التهاب دربازار بورس پیرامون موضوع نحوه پرداخت کارمزدها مقطعی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران