پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348829 تاریخ : 1397/02/25-09:46:23
,15,
اپراتورها در سه ماه آینده باید پایداری شبکه خود را افزایش دهند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری؛

اپراتورها در سه ماه آینده باید پایداری شبکه خود را افزایش دهند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: میزان پایداری شبکه اپراتورهای تلفن همراه پس از قطعی ناگهانی برق پایین‌تر از حد استاندارد است و اپراتورها موظف هستند طی سه ماه آینده این مشکل را رفع کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به بازدیدهای میدانی این سازمان از سایت‌های شبکه اپراتورهای تلفن همراه افزود: این سایت ها از نظر قطعی برق و مدت زمان پایداری باطری‌های پشتیبان و سیستم تغذیه پایین‌تر از استاندارد قابل قبول هستند.

وی تصریح کرد: این موضوع در زمان قطعی برق ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، بارش سنگین برف، پدیده ریزگردها باعث عدم پایداری شبکه تلفن همراه و نارضایتی مشترکین می‌شود.
حقی افزود: بررسی رگولاتوری نشان می‌دهد درصدی از سایت ها حتی توانایی تامین برق تا 2 ساعت را نداشته‌اند، درصورتیکه براساس استاندارد پس از قطعی برق باید پایداری شبکه حداقل تا 4 ساعت تامین شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به ضرورت تامین پایداری شبکه تلفن همراه اپراتورها تاکید کرد: براساس نتایج بررسی ها، تذکر لازم برای رفع اشکالات موجود به اپراتورها داده شده است تا طی سه ماه آینده شرایط استاندارد در سایت ها را ارتقا دهند و رگولاتوری نیز پس از پایان مهلت سه ماهه مجدداً سایت اپراتورها را به صورت میدانی ارزیابی می‌کند.
وی در پایان گفت: همچنین به منظور ارزیابی دقیق‌تر پایداری شبکه اپراتورها پس از رفع اشکالات موجود، مانورهای عملیاتی منطقه‌ای و استانی از سوی رگولاتوری انجام می شود و نتایج حاصل از آن نیز در ارزیابی اپراتورها مورد توجه قرار می گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 433
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران