پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350067 تاریخ : 1397/03/13-11:01:06
,15,12,
آپ مجهز به تکنولوژی های نوین پرداخت

گزارش

آپ مجهز به تکنولوژی های نوین پرداخت

آپ مجهز به تکنولوژی های نوین پرداخت مانند NFC است که با سرعت و امنیت بالاتر به بازار ارائه شده تا بیش از پیش کار را برای کاربران تسهیل کند .

به گزارش بانک و صنعت، شرکت آسان پرداخت پرشین با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک آغاز به فعالیت کرده و اجزای مختلف سیستم آن بر پایه مقررات ناظر بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک شکل گرفته است.

 از خدمات اصلی آسان پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پایانه های فروشگاهی (POS) 

آپ مجهز به تکنولوژی های نوین پرداخت مانند NFC است که با سرعت و امنیت بالاتر به بازار ارائه شده تا بیش از پیش کار را برای کاربران تسهیل کند . از مزایا و قابلیت‌های پایانه‌های فروشگاهی آپ می‌توان به پذیرش کلیه کارت‌های بانکی و امکان اتصال به انواع نرم افزارهای فروشگاهی، امکان پرداخت غیر حضوری از طریق تله پرداز اپلیکیشن آپ، امکان دریافت گزارش‌های آنلاین و شخصی سازی شده در پورتال پذیرندگان و اپلیکیشن آپ..... اشاره نمود.

 

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) 
آسان پرداخت تحت نظارت اداره نظام پرداخت بانک مرکزی و شرکت شاپرک اقدام به راه اندازی درگاه پرداخت اختصاصی و ارائه آن به پذیرندگان کرده است. استفاده از این درگاه مزایایی چون ارائه گزارش های متنوع پرداخت به صورت شخصی سازی شده و آنلاین، امکان استرداد گروهی مبالغ به خریداران، ارائه خدمات کاملا رایگان به کلیه پذیرندگان، ارائه خدمات تسهیم وجوه و ارسال ایمیل و پیامک نتیجه تراکنش در صورت درخواست، ذخیره شماره کارت و تاریخ انقضا جهت تسهیل پرداخت های بعدی .... را برای کاربران دارد.

 

اپلیکیشن آپ
4 سال پیش آسان پرداخت پرشین، اپلیکیشن آپ را به عنوان جایگزینی آسان و مطمئن برای پرداخت USSD معرفی کرد. این اپ از سال 93 تا کنون حدود 20 میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است. آپ خدمات متنوعی از جمله خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، مشاهده موجودی کارت‌های بانکی، پرداخت قبض موبایل و تلفن ثابت، پرداخت قبوض ، خدمات کارت به کارت، خدمات بیمه، خدمات خودرو، بلیط قطار، تله پرداز، سهامداری، صندوق های سرمایه گذاری، نیکوکاری را به کاربر ارائه می‌دهد.

 

سامانه #733* پرداخت موبایلی بر بستر سیم کارت بدون نیاز به اینترنت
در سال 1391 سامانه #733* با امکان خرید شارژ و پرداخت قبض شروع به کار کرد. اما امروزه علاوه بر این خدمات امکان خرید انواع بیمه، انجام امور خیریه، امکان خرید انواع بسته‌های اینترنت تمام اپراتورها و.... در کنار خدمات ویژه پذیرندگان روی این سامانه به کاربران ارائه داده می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران