پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307908 تاریخ : 1396/08/11-08:09:58
,10025,
اولین گردهمایی شبکه فروش بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد

اولین گردهمایی شبکه فروش بیمه زندگی خاورمیانه برگزار شد

اولین گردهمایی شبکه فروش بیمه زندگی خاورمیانه عصر امروز با حضور جناب آقای دکتر امین رئیس محترم هیأت مدیره و جناب آقای حسن‌زاده مدیر عامل محترم و بیش از 50 نفر از اعضای شبکه فروش شرکت بیمه زندگی خاورمیانه، در سالن همایش بانک خاورمیانه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه خاورمیانه، در بخش اول برنامه جناب آقای دکتر امین در سخنانی ضمن برشمردن اهمیت کار در رشته بیمه‌های زندگی و نیاز کشور به بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های این بخش، در شرایطی که نظام تامین اجتماعی به تنهایی قادر به برآوردن نیازهای مختلف مستمری بگیران نیست، بیمه های عمر و زندگی را بدیل مناسبی برای این نظام برشمرد.

پس از ایشان جناب آقای حسن‌زاده ضمن خیر مقدم به اعضای شبکه فروش در مورد روند تشکیل شرکت و شرایط مختلف حاکم بر آن و چشم‌انداز و اهداف مختلف آن مطالبی را بیان کرد. وی در بخشی از سخنانش مدل کسب و کار شرکت بیمه زندگی خاورمیانه را با دیگر شرکت‌های بیمه متفاوت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تفاوت مدل کسب و کار شرکت، شیوه‌ها و روندها نیز در این شرکت با سایر شرکت‌ها تفاوت خواهد داشت.
در قسمت پایانی نیز حاضرین به مدت یک ساعت دیدگاه‌ها و سؤال‌های خود را مطرح کرده و از طرف مدیران ارشد شرکت پاسخ‌هایی را دریافت کردند.
این گردهمایی که ساعت 14 آغاز شده بود، ساعت 16 به کار خود پایان داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران