پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279553 تاریخ : 1396/02/20-10:44:41
,1,22,
اولین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1396 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان فارس برگزار شد

برگزاری اولین مجمع استانی بانک در سال 96

اولین مجمع استانی بانک قوامین در سال 1396 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان فارس برگزار شد

اولین مجمع استانی بانک در سال 1396 با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان فارس با حضور مدیرعامل محترم و معاونین و روسای ادارات و معاونت نظارتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین ، در این جلسه که مقایسه ی عملکرد استان فارس در سال های 94 و 95 در دستور کار قرار داشت دو نوع ارزیابی مالی و نظارتی برابر بخشنامه ی مربوطه انجام گرفت که ابتدا ارزیابی عملکرد مالی بر اساس شاخصهای از پیش تعیین شده توسعه بازار توسط معاونت بازاریابی و امور استانها انجام و سپس ارزیابی نظارتی توسط معاونت نظارت بر اساس شاخصهای ابلاغ شده در دستورالعمل انجام گرفت. این گزارش حاکی است در این مجمع شاخص های عملکرد استان به صورت موردی مطرح و امتیازات اخذ شده توسط استان در هر زیر شاخص مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بنابر این گزارش باقری مدیر کل شعب استان فارس که به همراه معاون، مدیر اعتباری و مدیر بازرسی استان فارس در این مجمع حضور داشت به سؤالات مدیرعامل و دیگر اعضاء حاضر در مجمع پاسخ داد.

این گزارش می افزاید در این جلسه که سعی شد نقاط قوت عملکرد استان شناسائی و تقویت شود و نقاط ضعف موجود نیز برای رفع مورد شناسائی قرار گیرد ریز عملکرد سال 94 و 95 استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنابر این گزارش در انتهای کار مجمع ادارات بازرسی، مبارزه با پولشوئی و حسابرسی داخلی و ریسک اهم موارد مورد نیاز برای بهبود عملکرد استان را یادآوری و ارائه نمودند.
در پایان مجمع دکتر تقی نتاج با تقدیر از معاونت نظارتی و سایر همکاران مرتبط از زحمات مدیرکل شعب استان فارس و همراهانش تشکر کرده و از ایشان خواستند سلام، خدا قوت و دست مریزاد مدیرعامل بانک را به تمامی همکاران استان فارس ابلاغ نمایند.

مدیرعامل بانک سپس با تاکید بر اصل مشتری مداری، مشتری محوری را رمز بقای بانک دانستند و گفتند مراقب باشیم تمام هدف ما خدمت به مشتریانی است که به ما اعتماد کرده اند و ما را امین خود دانسته اند. پس باید تمامی تلاش خود را صرف کنیم تا رضایت مشتریان را که رضایت خداوند تبارک و تعالی در آن است جلب کنیم.
مدیرعامل بانک اظهار امیدواری کردند همکاران استان فارس همانند گذشته با تلاش و کوشش خود و با مدیریت جهادی نسبت به ارتقاء شاخص عملکرد استان اهتمام ورزیده تا از این طریق پاسخگوی اعتماد سهامداران محترم بانک نیز باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران