پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278944 تاریخ : 1396/02/03-11:39:14
,2,
اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد

اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد

اولین جلسه هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید تحسین عادلی مدیرکل دفتر وزارتی و دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان نهاد عالی گزینش ریاست جمهوری و اسد گرامی رئیس اداره کل هسته گزینش پست‌بانک‌ایران، بیست و هشتم فروردین ماه سال جاری به میزبانی این بانک در محل اداره‌کل هسته گزینش برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران ، در این نشست سید تحسین عادلی اقدامات صورت گرفته در این اداره‌کل را مثبت ارزیابی کرد و بر فرآیند تشکیل پرونده‌های گزینش، اخذ استعلام‌ها، پیگیری و ارائه به موقع آن به اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه تأکید کرد.

گرامی نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به مهمانان و ارائه عملکرد به تشریح اقدامات، خدمات و فعالیت‌های شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی و نیروی انسانی این بانک پرداخت.
همچنین در این نشست در خصوص اقدامات و عملکرد گزینش، آیین‌نامه‌های اجرایی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مربوطه و برنامه‌های سال جاری بحث و تبادل‌نظر شد.
گفتنی است: درپایان این نشست دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایندگان نهاد عالی گزینش از بخش‌های مختلف اداره‌کل گزینش این بانک بازدید و ضمن استماع نظرات کارکنان و آشنائی با نحوه عملکرد آنان مقرر گردید جهت ارتقاء توان علمی اعضای هسته و رابطین گزینش در استان‌ها و مناطق دوره‌های مرتبط آموزشی برگزار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران