پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250020 تاریخ : 1395/09/07-13:30:34
,3,
اولویت کاری شعب ایجاد تعادل بین منابع و مصارف

اولویت کاری شعب ایجاد تعادل بین منابع و مصارف

مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن گفت: حفظ تعادل بین جذب منابع و مصارف در سطح شعب به عنوان یک اصل همواره باید مورد توجه باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری کوثر،  سید عباس نجفی در جمع روسای شعب شیراز با تاکید بر جذب منابع اظهار داشت:جذب منابع ارزان قیمت با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تکنیک‌ها و ابزار موجود در اولویت کاری شعب قرار گیرد.

نجفی با تاکید بر اعتبار سنجی دقیق، پرداخت صحیح تسهیلات و جلوگیری از ایجاد معوقات افزود: شعب باید با استفاده از ابزارهای موجود مانند نیروی انسانی، کار گروهی در آمار عملکرد شبکه تحول ایجاد کنند.

سرپرست مدیریت شعب استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد در بازدید مدیر ناحیه سه از شیراز عنوان کرد: شعب باید درروند حرکتی خود در بخش منابع، پرداخت تسهیلات و کاهش مطالبات هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی داشته باشند و از خرد جمعی و کار تیمی بهره ببرند.

حمید هرمزی با بررسی عملکرد شعب بر تحقق اهداف تاکید و خاطر کرد: روسای شعب نقش موثر در پیشبرد اهداف شبکه ایفا می نمایند. لذا ضروری است با کنترل و نظارت دستیابی به اهداف را در شبکه تضمین کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران