پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250809 تاریخ : 1395/09/16-14:30:29
,3,22,
اولویت شعب

اولویت شعب "ثامن" تامین نقدینگی وبازگرداندن منابع به چرخه درآمد

جلسه روسا و معاونین شعب سرپرستی قم، باهدف پیگیری و ساماندهی وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قیمت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن،  سرپرست استان قم موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات ماهانه برای تبیین اهداف و بیان نقطه نظرات مدیران عالی موسسه، گفت: پیگیری و ساماندهی وصول مطالبات از اولویت‌های موسسه و سرپرستی قم است.

محمدرضا رحمانی زاده وصول مطالبات را یکی از مهم‌ترین راه‌های تأمین نقدینگی و منابع برای پرداخت تسهیلات دانست و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات بیشتر در قالب طرح‌های جدید تسهیلاتی، ضمن کمک به جذب منابع ارزان‌قیمت و پایدار که پایین آمدن قیمت تمام‌شده پول و سودآوری موسسه را نیز تضمین می‌کند.

وی ادامه داد: باید با درس گرفتن از رفتارهای غلط و اشتباهات گذشته در پرداخت تسهیلات و همچنین تلاش مضاعف و پیگیری‌های برنامه‌ریزی‌شده، مطالبات فعلی را به حیطه وصول درآوریم.

رحمانی زاده بابیان اینکه بزرگ‌ترین دارایی هر سازمانی نیروی انسانی ست، خطاب به همکاران گفت: ضمن استفاده بهینه از امتیازات فعلی موسسه در جذب منابع، نسبت به بازاریابی و افتتاح حساب‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت بیش‌ازپیش تلاش شود.

معاون سرپرستی استان قم در ادامه جلسه، با اشاره به نواقص مطروحه در گزارش‌های بازرسی و حسابرسی شعب، توجه به برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شعب را بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های سازمانی ضروری دانست.

حسن یگانه در پایان گفت: رعایت نکات حفاظتی، امنیتی و کنترل و نظارت از وظایف اصلی مسئولین و معاونین شعب است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران