پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278081 تاریخ : 1395/12/26-20:05:07
,17,
اولویت سازمان هواپیمایی؛ نوسازی ناوگان با مشارکت بخش خصوصی

اولویت سازمان هواپیمایی؛ نوسازی ناوگان با مشارکت بخش خصوصی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم ورود هواپیمای ایرباس به ناوگان شرکت هواپیمایی زاگرس تأکید کرد: اولویت نوسازی ناوگان با مشارکت بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,علی عابدزاده گفت: یکی از برنامه هایی که مجلس شورای اسلامی در برنامه  پنجم تصویب کرده بود، آزادسازی نرخ بلیت ها و افزایش حضور بخش خصوصی در توسعه ناوگان هوایی کشوری بود که در سال های اخیر انجام شده و دستاورهای زیادی هم داشته است.

وی افزود: امروز هواپیمای مدرن ایرباس از خانواده 320 وارد ناوگان هواپیمای زاگرس شد که تأمین مالی آن با کمک بانک های کشور انجام شده است.
عابدزاده افزود: امسال حدود 15 تا 16 فروند هواپیمای جدید وارد ناوگان هواپیمایی کشور شده است که سهم بخش خصوصی بسیار زیاد است و سیاست ها و رویکرد سازمان هواپیمایی کشوری هم این است که بخش خصوصی فعال تر شود و این بخش باید با تدایر جدید و با ورود مدل های جدید برای نوسازی ناوگان خود اقدام کند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی دولتی نمی توانند با منابع دولتی برای نوسازی ناوگان اقدام کنند و باید از روش های دیگر تأمین مالی کنند که اقداماتی هم شده است. 
وی افزود: 9 فروند از 16 فروند هواپیمایی که امسال وارد ناوگان شده مربوط به بهمن ماه تاکنون است و دو هواپیمای جدید هم با تلاش شرکت هواپیمایی هما وارد ناوگان شده است.
عابدزاده  گفت : در دوره پسابرجام شرایط خوبی فارهم شده است و باید تلاش کنیم از همه ظرفیت ها بهره برداری کنیم و مجوزهای سازمان هواپیمایی برای ورود هواپیمای جدید به شرطی داده می شود که هواپیماها نو باشند یا جوان باشند و موارد محدودی هم از ورود هواپیماهای قدیمی بوده است که مجوزهای آن پیش از این داده شده است. 
وی افزود: شرکت های هواپیمایی ایرباس و بوئینگ و دیگر شرکت های اروپایی استقبال خوبی از همکاری با جمهوری اسلامی ایران کرده اند و بسیار مشتاق هستند.
رئیس سازمان هواپیمایی  گفت: مشکل اصلی و جدی تأمین منابع مالی است که امیدواریم بانک های داخلی با مشارکت بانک های خارجی شرایط خوبی را فراهم کنند و خوشبختانه آینده خوبی در انتظار صنعت هواپیمایی کشور است. 
امروز یک فروند هواپیمای مدرن ایرباس با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد ناوگان هواپیمایی شرکت زاگرس شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران