پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250473 تاریخ : 1395/09/14-10:40:54
,3,
اولویت ثامن گسترش سبد خدمات ارزش

اولویت ثامن گسترش سبد خدمات ارزش

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن اعلام کرد: برای اینکه بتوانیم در بازار رقابت کنیم باید ارتباط با مشتریان را تقویت بانکداری الکترونیک را گسترش و سبد خدمات ارزش خود را کامل کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن،  عباس فرید زاده در  جلسه روسا و معاونان  شعب سرپرستی‌های1 و2 تهران بابیان ویژگی‌های یک شعبه خوب ، گفت : در مکان‌یابی شعب باید دقت لازم را مبذول داریم چراکه یکی از عوامل جذب مشتری   است.

فرید زاده در دسترس بودن ، موقعیت مکانی مناسب ، متراژ مناسب و دکوراسیون جذاب را از عوامل مؤثر و ویژگی‌های اصلی یک شعبه دانست .

وی در راستای مشتری مداری و حفظ منافع سازمان افزود: توجه و اعتقاد به مفهوم سازمان یادگیرنده می‌تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد. ما باید اصالت را به منافع سازمان بدهیم و همواره منافع سازمان را بر مسائل خود ارجح بدانیم و در راستای اهداف گام برداریم.

مدیر ناحیه یک با تأکید برافزایش قابلیت‌های فردی و توسعه مهارت‌ها ،اظهار داشت : سازمان پویا پیوسته در حال دادوستد و یادگیری و آموزش است که تفکر سیستماتیک بر آن حاکم است.

فرید زاده افزود: مؤسسه در حال راه‌اندازی یک هلدینگ مالی است که تقریباً در مرحله نهایی و هدف اصلی از تشکیل این مجموعه گسترش خدمات مؤسسه هست.

وی با اشاره به خصایص یک رئیس شعبه موفق گفت:از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رئیس شعبه خوب و موفق صداقت و قابل‌اعتماد بودن است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران