پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281004 تاریخ : 1396/04/10-15:56:41
,16,10028,
اهواز با 49 درجه گرمترین شهر کشور در سه روز آینده

هواشناسی پیش بینی کرد

اهواز با 49 درجه گرمترین شهر کشور در سه روز آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد که اهواز با 49 درجه ، گرمترین شهر کشور در سه روز آینده خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این سازمان بیشینه و کمینه دمای هوای اهواز را برای روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب 47 و 30، 48 و31 و 49 و 32 درجه بالای صفر پیش بینی کرد.

بر اساس این گزارش ، اردبیل نیز در این سه روز با بیشینه و کمینه دمای 27و 11 ، 30 و 12 ، 31 و 13خنک ترین شهر کشور خواهد بود.
کمینه دمای هوا تهران در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه این هفته به ترتیب 37 و 22، 34 و 23 و 37 و 24 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.
سازمان هواشناسی طی سه روز آینده برای پاره ای از نقاط شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با گرد وخاک پیش بینی کرد.به براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی این سازمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب روزهای شنبه و یکشنبه در جنوب سمنان، جنوب تهران، برخی نقاط قم، شمال اصفهان، البرز، قزوین و مرکزی وزش باد به نسبت شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش بینی کرده است.
همچنین از بعدازظهر امروز در سواحل شمالی کشور، افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد و در شمال غرب کشور رگبار باران، رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید رخ خواهد داد.
این شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته علاوه بر سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی نیز پیش بینی شده و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواجی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 419
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران